Show je kinderaankopen #4

Oh goed om te horen. Denk dat die van mij het ook geweldig zal vinden. Zou het zelf geen straf vinden hoor om de hele dag ijs te moeten eten, haha!

2 likes

H&M:

Next:

En de broeken/leggings van H&M gaan allemaal weer terug wegens te korte pootjes :sweat_smile:

6 likes

7 likes

Voor sint/kerst/verjaardag vast wat dingen gekocht, die oma gaat geven.

Voor de jongste

Voor de oudste

En nog even voor beiden last minute Halloween outfits, voor een feestje komende zaterdag. Hoop heel hard dat het op tijd is, maar H&M dus ben licht sceptisch.

8 likes

:money_with_wings:

6 likes

Foto even gegoogeld maar ik heb dit weekend deze in het lichtblauw gekocht bij de zeeman voor 3 euro. Echt een aanrader voor onderweg! Licht, niet super groot en lijkt redelijk stevig.

11 likes

Ik heb de laatste tijd weer erg goede vinted aankopen gedaan. Erg blij mee, vind het heel erg leuk om goede dingen voor kleine prijsjes te zoeken. Het is op m’n werk mega saai dus ik heb hier echt heel erg veel tijd voor.

Shoesme, nieuw, €20

Bundel voor €11

Voetenzak Jolein, nieuw, €7,50

Slaapzak lodger, nieuw, €6.

Puckababy 4 seizoenen, €20

Wieg voor Joolz Aer+, €55

Bundel €7

Goede voorbereiding voor de winter, ijzertjes voor onder de schoenen.

19 likes

O deze is leuk! Wij hebben zo’n LCD tekentablet (ook van Zeeman) voor in de auto, echt een life saver.

2 likes

Auto’s van Little Dutch

afbeelding
x 3

Mijn dreumes is geobsedeerd met klepjes zoals die van de vaatwasser waar het vaatwastablet in gaat en het klepje van de billendoekjesdoos. Dus wil iets gaan knutselen met die klepjes. Denk ergens opplakken met plaatjes/foto’s erachter.

9 likes

Wat een leuk idee! Is dit ook een klepje dan?

Ja dit is een klepje die je (herbruikbaar) op een pak billendoekjes kan plakken ipv een doos! Deze is van dooky

4 likes

Met foto’s is heel erg leuk maar ook met verschillende materialen om te voelen

4 likes

Vita cleo heeft hier een reel over. Als je nog inspiratie zoekt :wink: was ook met foto’s geloof ik.

1 like

Even wat extra beddengoed, want we zijn bezig met zindelijkheid en kind wil geen slaapzakken meer aan. Het gaat zo snel :pleading_face:

15 likes

Nu met 20% korting bij de H&M

14 likes

Op Vinted gekocht

11 likes

Alvast de sinterklaascadeautjes geregeld
Boek:

En op dit moment is mijn nichtje een paardenmeisje:

6 likes

Haha eend Ed echt 15min geleden nog voorgelezen. :rofl:

Wordt het boek gewaardeerd? Ik heb het gekocht want als mijn nichtje maar een beetje op haar vader/mijn broer lijkt, dan kan zij ook flinke baaldagen hebben

2 likes

Ik vind Mopperkont ook heel leuk, om in dit thema te blijven.

4 likes