Show je kinderaankopen #4

Met foto’s is heel erg leuk maar ook met verschillende materialen om te voelen

4 likes

Vita cleo heeft hier een reel over. Als je nog inspiratie zoekt :wink: was ook met foto’s geloof ik.

1 like

Even wat extra beddengoed, want we zijn bezig met zindelijkheid en kind wil geen slaapzakken meer aan. Het gaat zo snel :pleading_face:

15 likes

Nu met 20% korting bij de H&M

14 likes

Op Vinted gekocht

11 likes

Alvast de sinterklaascadeautjes geregeld
Boek:

En op dit moment is mijn nichtje een paardenmeisje:

6 likes

Haha eend Ed echt 15min geleden nog voorgelezen. :rofl:

Wordt het boek gewaardeerd? Ik heb het gekocht want als mijn nichtje maar een beetje op haar vader/mijn broer lijkt, dan kan zij ook flinke baaldagen hebben

2 likes

Ik vind Mopperkont ook heel leuk, om in dit thema te blijven.

4 likes

Ik weet niet of twee boeken geven aan mijn nichtje over kneiter chagrijnige dieren een goed idee is. Tenzij ik zin heb om heel passief agressief over te komen

2 likes

Emoties mogen er zijn!! :joy:

4 likes

Ja zal ik ook nog de Neehoorn erbij doen om het even te onderstrepen :rofl:

3 likes

Niet kopen. Wat een stom boek zeg. Ik ben er helaas in getrapt doordat er x aantal verkocht is! Maar ik vind er niets aan en ligt nu te verstoffen ergens in een hoekje.

4 likes

Was het gelukkig niet van plan. Ik probeer erg populaire boeken te vermijden. De kans is namelijk groot dat mijn nichtje het wel van iemand anders heeft gekregen.

1 like

Heel leuk! Waar heb je die tweede gekocht?

2 likes

Echt? Hij is hier juist heel populair en willen eigenlijk naar de theatershow ervan :joy: zo zie je maar hoe dat kan verschillen

3 likes

Alles komt van Wehkamp!

2 likes

Maar dan bij de WIBRA voor maar 13.99. Iets rozer dan dit jurkje. Daarnaast nog twee broeken en sokken met glitter. WIBRA heeft de laatste tijd best wel leuke kledingstukken voor meisjes.

18 likes

IMG_1993

Bedje

Echt zin om een mega hysterische kamer make over te gaan doen

39 likes

6 likes