Ik weet niet of twee boeken geven aan mijn nichtje over kneiter chagrijnige dieren een goed idee is. Tenzij ik zin heb om heel passief agressief over te komen
Emoties mogen er zijn!!
Ja zal ik ook nog de Neehoorn erbij doen om het even te onderstrepen
Niet kopen. Wat een stom boek zeg. Ik ben er helaas in getrapt doordat er x aantal verkocht is! Maar ik vind er niets aan en ligt nu te verstoffen ergens in een hoekje.
Was het gelukkig niet van plan. Ik probeer erg populaire boeken te vermijden. De kans is namelijk groot dat mijn nichtje het wel van iemand anders heeft gekregen.
Heel leuk! Waar heb je die tweede gekocht?
Echt? Hij is hier juist heel populair en willen eigenlijk naar de theatershow ervan zo zie je maar hoe dat kan verschillen
Alles komt van Wehkamp!
Maar dan bij de WIBRA voor maar 13.99. Iets rozer dan dit jurkje. Daarnaast nog twee broeken en sokken met glitter. WIBRA heeft de laatste tijd best wel leuke kledingstukken voor meisjes.
Bedje
Echt zin om een mega hysterische kamer make over te gaan doen
Ik weet nog dat ik ooit voor een vriendin een (nieuwe!) Tripp Trapp kocht voor € 135.
Okee dat was ook 10 jaar geleden, maar ze zijn ondertussen in prijs verdubbeld
Maar ondanks dat vind ik de Tripp Trapp een van onze betere kinderaankopen
Wauw wat een verschil. Ik hoop er ook heeeel lang mee te doen haha. Muv de newbornset natuurlijk haha.
Wow ik dacht precies hetzelfde, wat zijn die dingen duur geworden. Maaarrr echt een fijne aankoop inderdaad, een van de weinige kinderendingen waar ik nooit op het staan vloeken omdat er iets onhandig is/niet werkt/kapot gaat.
Wij hebben de tripptrapps overgenomen van de buurkinderen die 12 waren toen ze er niet meer op zaten. Een van de weinige kwaliteitsspullen die nog gemaakt worden in kinderland.
Alles van de Wibra. Het broekje lijkt roze maar het is allemaal sad beige. Het mutsje met de manen en sterren is wel een beetje roze.
Ik zie echt uit naar de foto’s van de hysterische kinderkamer straks
Weet iemand wanneer de Zara sale ongeveer is meestal?