Ik weet nog dat ik ooit voor een vriendin een (nieuwe!) Tripp Trapp kocht voor € 135.
Okee dat was ook 10 jaar geleden, maar ze zijn ondertussen in prijs verdubbeld ![]()
Maar ondanks dat vind ik de Tripp Trapp een van onze betere kinderaankopen ![]()
Ik weet nog dat ik ooit voor een vriendin een (nieuwe!) Tripp Trapp kocht voor € 135.
Okee dat was ook 10 jaar geleden, maar ze zijn ondertussen in prijs verdubbeld ![]()
Maar ondanks dat vind ik de Tripp Trapp een van onze betere kinderaankopen ![]()
Wauw wat een verschil. Ik hoop er ook heeeel lang mee te doen haha. Muv de newbornset natuurlijk haha.
Wow ik dacht precies hetzelfde, wat zijn die dingen duur geworden. Maaarrr echt een fijne aankoop inderdaad, een van de weinige kinderendingen waar ik nooit op het staan vloeken omdat er iets onhandig is/niet werkt/kapot gaat.
Wij hebben de tripptrapps overgenomen van de buurkinderen die 12 waren toen ze er niet meer op zaten. Een van de weinige kwaliteitsspullen die nog gemaakt worden in kinderland. ![]()
Alles van de Wibra. Het broekje lijkt roze maar het is allemaal sad beige. Het mutsje met de manen en sterren is wel een beetje roze.
Ik zie echt uit naar de foto’s van de hysterische kinderkamer straks ![]()
Weet iemand wanneer de Zara sale ongeveer is meestal?
Na de kerst dacht ik
Volgens mij of kerstavond of eerste kerstdag. Ik zit namelijk altijd net aan tafel voor het kerstdiner als een gek in te loggen en af te rekenen ![]()
Kerstavond 18:00 uur begint het
Oh ik ben heel benieuwd hoe die mini sling bevalt! Ben even gaan googlen en zie dat die vanaf 2 maanden al gebruikt kan worden, vraag me af of dat echt zo is? Het ziet er zo weinig ondersteunend uit.
Ik heb deze op werk en wel regelmatig een kleine baby erin gehad. Baby zit prima maar ik vind het toch wel vervelend dat het gewicht aan één schouder hangt. Voelt toch wel snel zwaar.
Ik was opzoek naar zo’n snelle heup drager. Zoals de Wildride. Maar kreeg deze hier als advies.
Dus ik ga ‘m gebruiken bijv op het vliegveld straks, als ie niet meer wil lopen/kruipen.
Of als ik met de bakfiets op pad ben, en een winkel in ga zonder karretje ofzo. Niet voor langer zegmaar
Edit;
Dus zoals hier:
Of zo
Ik vind het zo’n chill ding, ook handig op vakantie met twee kinderen want soms wil de oudste ook nog in de buggy (we gaan vooral op stedentrips dus veel lopen). Ik heb dus wel eens uren met dat ding gelopen maar is niet echt goed voor je heupen, dat deed wel pijn na een paar dagen. Mijn dreumes was toen al iets van 12/13 kilo dus ook best zwaar, met een kleiner kind zal het wel beter gaan. Maar het is echt beter dan een kind ‘gewoon’ dragen.