Show je kinderaankopen #4

Na de kerst dacht ik

3 likes

Volgens mij of kerstavond of eerste kerstdag. Ik zit namelijk altijd net aan tafel voor het kerstdiner als een gek in te loggen en af te rekenen :sweat_smile:

5 likes

Eerste spijkerbroeken. Allebei van Zara

Boek voor mezelf

8 likes

Een nieuw Name It buitenspeelpak voor mijn zoontje, een maat groter.

Via Boozt €35 i.p.v. €70!

4 likes

Kerstavond 18:00 uur begint het

Allemaal vinted aankopen voor de jongste;

(In het lichtblauw voor 7.50€ :sunglasses::sunglasses: - na aanraden van hier!)

8 likes

Van Garbo & Friends

12 likes

Oh ik ben heel benieuwd hoe die mini sling bevalt! Ben even gaan googlen en zie dat die vanaf 2 maanden al gebruikt kan worden, vraag me af of dat echt zo is? Het ziet er zo weinig ondersteunend uit.

2 likes

Ik heb deze op werk en wel regelmatig een kleine baby erin gehad. Baby zit prima maar ik vind het toch wel vervelend dat het gewicht aan één schouder hangt. Voelt toch wel snel zwaar.

2 likes

Ik was opzoek naar zo’n snelle heup drager. Zoals de Wildride. Maar kreeg deze hier als advies.
Dus ik ga ‘m gebruiken bijv op het vliegveld straks, als ie niet meer wil lopen/kruipen.
Of als ik met de bakfiets op pad ben, en een winkel in ga zonder karretje ofzo. Niet voor langer zegmaar

Edit;
Dus zoals hier:

Of zo

2 likes

Ik vind het zo’n chill ding, ook handig op vakantie met twee kinderen want soms wil de oudste ook nog in de buggy (we gaan vooral op stedentrips dus veel lopen). Ik heb dus wel eens uren met dat ding gelopen maar is niet echt goed voor je heupen, dat deed wel pijn na een paar dagen. Mijn dreumes was toen al iets van 12/13 kilo dus ook best zwaar, met een kleiner kind zal het wel beter gaan. Maar het is echt beter dan een kind ‘gewoon’ dragen.

3 likes

Hij is echt geweldig! Wel vooral voor kleine stukjes hoor, als je echt een uur wil lopen dan is iets over beide schouders comfortabeler. Alhoewel mijn 2jarige er afgelopen zomer ook dutjes in gedaan heeft. Maar dat was dan vooral fijn dat ze dan sliep en het nagenoeg geen ruimte inneemt (het past in 1 hand)

2 likes

Twee paar schoenen voor de winter:

5 likes

Ik ging naar Kruidvat voor dit kiekeboe spel. Maar heb ook dit meegenomen

Weet nog niet zo goed wat ik ervan vind maar kind vind het wel leuk geloof ik

2 likes

Lidl

13 likes

Heb je de ijscowagen al thuis? Ben heel benieuwd hoe deze er in het echt uitziet, qua grootte enzo

Ja heb hem en ook in elkaar gezet. Hij is heel laag. Dus niet om mee te lopen maar wel leuk om zittend mee te spelen of op de tafel of bank zetten ofzo.

foto

Kind is 2 jaar en 3 maanden en 92 98 maat.

7 likes

Dank je wel!! Wat schattig zeg. Ik ga kijken of ze hem nog hebben.

5 likes

9 likes

Ik heb het nog niet gekocht maar ik moet een nieuw autostoeltje, het liefst de Maxi Cosi Kore. Heeft het zin om op Black Friday te wachten denken jullie? Of een andere aanbieding?