Hij is echt geweldig! Wel vooral voor kleine stukjes hoor, als je echt een uur wil lopen dan is iets over beide schouders comfortabeler. Alhoewel mijn 2jarige er afgelopen zomer ook dutjes in gedaan heeft. Maar dat was dan vooral fijn dat ze dan sliep en het nagenoeg geen ruimte inneemt (het past in 1 hand)
Ik ging naar Kruidvat voor dit kiekeboe spel. Maar heb ook dit meegenomen
Weet nog niet zo goed wat ik ervan vind maar kind vind het wel leuk geloof ik
Heb je de ijscowagen al thuis? Ben heel benieuwd hoe deze er in het echt uitziet, qua grootte enzo
Ja heb hem en ook in elkaar gezet. Hij is heel laag. Dus niet om mee te lopen maar wel leuk om zittend mee te spelen of op de tafel of bank zetten ofzo.
Dank je wel!! Wat schattig zeg. Ik ga kijken of ze hem nog hebben.
Ik heb het nog niet gekocht maar ik moet een nieuw autostoeltje, het liefst de Maxi Cosi Kore. Heeft het zin om op Black Friday te wachten denken jullie? Of een andere aanbieding?
Lugt eraan hoeveel haast je hebt toch? Ik zou zelf denk ik Black Friday nog wel even afwachten.
(Wij hebben de Kore, prima stoel!)
Heb echt medelijden met jouw buren man
Dit is toch elektrisch met koptelefoon? ![]()
Dit is 1) elektrisch met koptelefoon, 2) ik heb geen buren
Knutsel assortiment uitgebreid ![]()
(Deze knipt natuurlijk voor geen meter, maar ze is nog zo klein, en wil geen afgeknipte haren, vingers of truien
Ja leuk hè ![]()
Hier! Ze hebben nog (veel) meer sets.
Ik snap dat je geen zin hebt in afgeknipte haren, maar die schaar van SES knipt echt heel slecht.
Voor (initieel) gebruik onder toezicht tip ik deze: djeco kinderschaar | ilovespeelgoed.nl Het oranje uitsteeksel kun je de andere kant op zetten en zorgt dan dat de schaar automatisch weer open gaat. Dat is voor peuters in het begin heel handig, nu gebruiken ze het niet meer.