Show je kinderaankopen #4

Bij de supermarkt hadden ze allemaal leuke uitsteekvormen voor de kerst, mijn dochter vindt samen koekjes bakken erg leuk dus hier gaan we denk ik veel plezier van hebben de komende weken!

En op Vinted deze glitterfeestjurk, alvast voor haar verjaardag

11 likes

Net deze gekocht in de stad. Ik vind ‘m echt geweldig! Zo leuk dat er nu een prentenboek is en ik mijn zoontje (3,5) zo kennis kan laten maken met Harry Potter.
Het is echt op een leuke manier geschreven (perfect voor dit seizoen) en is niet eng. Het bevat wel wat lastige woorden, maar die leg ik ‘m gewoon uit.

32 likes

Ohh love it! Die ga ik mezelf denk ik cadeau doen voor in de toekomstige kinderkamer :heart_eyes:

4 likes

Dit ziet er echt te fantastisch uit😍 ik moet die echt hebben voor volgend jaar kerst (dan is m’n zoontje bijna 4)

1 like

Hij is echt heel erg leuk! Geniet er zelf ook van om ‘m voor te lezen.
Ik wist niet eens dat er nu een prentenboek van was, kwam het per toeval tegen in de boekhandel vandaag.

4 likes

Geloof ik zeker :grin: Nee ik ook niet, geweldige vondst dan :heart_eyes:

4 likes

In my defense, zwart/donker staat hem heel mooi :joy: #sadbaby

9 likes

Geen idee of dit echt alleen vandaag is maar ja toch maar besteld, en een slab erbij voor gratis verzending (en hij is echt fijn, hebben hem ook in blauw) en met gespaarde klantenpunten nog korting dus het kostte in totaal €40.

7 likes

Wow chill ik heb 70 piek betaald voor die leertoren een maand of twee geleden en dat is dezelfde. Wordt heeeel veel gebruikt!

Ah das altijd balen! Maar gelukkig dat het een succes is. Hier staat ze altijd op de bekende houten ikea kruk/trap maar dat is niet echt handig en veilig. Dus denk dat hij ook veel gebruikt gaat worden.

3 likes

Dit bouwpakket om samen te maken en versieren, en dan tegen de muur te zetten. Is voor een soort elf on the shelf.

13 likes

Wat superleuk! :heart_eyes:

3 likes

Wat leuk! Waar is dit van?

2 likes

Van Panduro, een soort Pipoos in Zweden. Elf on the shelf heet hier Nisse, en sinds mijn kind hiervan gehoord heeft op school heeft ze het er continu over.

2 likes

Mijn kind is een maand ouder en ik wil juist over naar die kruk van de ikea omdat de leertoren levensgevaarlijk is geworden. Ze gaat heel de tijd op de buitenste bovenste plank zitten om te schommelen en te wiebelen.

1 like

Oei! Mijn dochter en nichtje hebben allebei nooit een leertoren gehad maar alleen de IKEA kruk. Is altijd goed gegaan! Nu is dochter ook geen brokkenpiloot/waaghals, maar gebruik hem sinds 1,5/2 denk ik? Ze is nu bijna 3 en pakt hem er inmiddels zelf ook bij haha

1 like

Ok dat klinkt gevaarlijk ja! Moet zeggen dat mijn dochter op het krukje altijd wel rustig staat maar lijkt me toch wat fijner die hekjes eromheen. Ben toch de hele tijd aan het oppassen dat ze niet ineens valt ofzo. We gaan het zien.

1 like

Voor mijn kinderen samen. We hebben ook een huis en daar wordt al jaren mee gespeeld. Dus ik gok dat ze dit ook heel leuk vinden.

Mn next Mbappé gaat dit leuk vinden.

1732823069093384643223005603945

De grootste wens van mn meisje

Deze Sint heeft helemaal zin om de kindjes blij te maken :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Stapelstein balance board

image
Kinetisch zand

Dierentuin dieren

Pannenset
Sinterklaasaankopen

7 likes

Allemaal Sint cadeaus ook van opa’s en oma’s.

10 likes