Show je kinderaankopen #4

Haha ik heb het woensdag ook voorgelezen op de baby en peutergroep. Vond het ook maar een raar verhaal eh best een moeilijke naam van het kindje.

1 like

Oh nou moet zeggen dat ik zo’n grote tent of babygym ook liever niet koop. Ik heb wel kleur maar dan hout of duplo. Maar met die kleine speeltjes snap ik het echt niet. Ook van die konges sjlod of liewood bijtringen/zandbakspeeltjes/stapelringen etc. Waarom zou je daar €20,- voor betalen, doe normaal.

1 like

Ik zag van de week bij de Wibra ook van die neppe oballs met balletjes erin. Wellicht een tip voor mensen hier.

3 likes

Oh top! Vond het altijd jammer dat de oballs bij wibra geen rammeltje hadden. Wist niet dat ze nep waren eigenlijk.

3 likes

Ik heb bij de wibra ook wel echte gezien hoor.

1 like

Oh ging er eigenlijk gewoon van uit dat ze nep waren omdat het bij Wibra lag haha.

1 like

3 = 1 sale bij Shoeby

13 likes

Ik ben echt jaaaaaaren niet bij die winkel geweest en was het bestaan ervan totaal vergeten, maar ga er meteen even kijken voor mijn dochter!

Ja kan er voor mezelf nooit slagen (mede door die opdringerige verkoopsters) maar kinderkleding is echt leuk daar!

1 like

Ik heb deze van de Wibra, met rammeltje:

2 likes

Het playgro paard hebben wij ook, had hem 10 jaar geleden al voor mijn eerste :slight_smile:

Verder is dit een leuke van Prenatal, de ring rammelt en ze vindt het leuk om aan het neusje te sabbelen.

Verder hebben wij ook freddie vuurvlieg, daarna had ik nog een pauw gekocht ook van dat merk maar daar moet ze niks van hebben, alleen Freddie wil ze.

1 like

Wij hadden ook Maximiliaan gekocht omdat E er hè-le-maal lyrisch van was op het kdv. En mijn schoonmoeder werkte altijd “in de boeken” (boekhandel/bieb etc) dus wij kregen voorheen elke boekenweek “het boek” dus nu kocht ik het zelf (iets met tradities levend houden).
MAARRR wat een stom boek hahah. Ik vond Coco Bijv echt veeeeel leuker!

E roept wel de hele dag “maximiliaan!!” En loopt trots met dat vinger popje rond haha. En “alles moet in bad!” 🫠

Haha wat grappig! Mijn zoontje kreeg van de week dat vingerpopje cadeau in de bieb toen ik hem daar ging aanmelden. Normaal reageert hij heel enthousiast op cadeautjes, maar nu zei hij: nee, nee! Liep gelijk weg. Heeft dat popje nog geen seconde aangekeken.
Het boek ga ik ook maar niet kopen als ik alle ervaringen hier zo lees.

2 likes

Die heb ik ook voor mn oudste ooit gekocht. Maar hij deed hier een stuk minder mee dan met de klassieke oball. Was te zwaar denk ik?

1 like

vorig jaar was dat boek toch “en toen ving ik een monster”? vind ik ook zo’n stom en vaag boek dat ik niet normaal voorgelezen krijg…

3 likes

Allebei Zeeman, denk dat ik het bewaar voor haar verjaardag volgende maand.

16 likes

Ben even losgegaan bij Vinted.

Kleding is van Noppies, HEMA, Prenatal en Wibra.

11 likes

Het staat ‘m zo schattig :pleading_face:

28 likes

Dit vond ik ook, heb er zelf nog naar wat van proberen te maken en de opvang had heel leuk taart voor de. Kinderen omdat het Maximiliaans feest was.

1 like

Ik vraag me ook echt af wie er bepaald welk boek er prentenboek van het jaar wordt. Er zijn zoveel leuke boeken en dan kiezen ze de afgelopen twee jaar van die gekke boeken. We hebben er een geitje bij, Coco kan het!, Ssst! De tijger slaapt en Moppereend zijn hier echt favorieten. Het is zo leuk om die vingerpopjes erbij te hebben. Denk dat ik dit jaar maar gewoon een leuk knuffeltje bij een ander boek koop i.p.v. Maximiliaan…

3 likes