Show je kinderaankopen #4

Nieuwe co-sleeper (tot 4 jaar)

19 likes

H&M

Arket

8 likes

Over lelijk speelgoed gesproken (sorry ben wat laat met mijn antwoord), maar ik ben eigenlijk grote fan van retro speelgoed van bvb. Fisher Price of Ambi toys. Ook super kleurrijk en leuk voor de baby maar door de retro stijl toch ook leuker in ons (ook al wel kleurrijke) interieur.
Super veel te vinden op Vinted en vaak ook op de rommelmarkt.

Onze favoriete vondsten:

Fisher Price happy Apple met een magisch belletje (niet irritant maar eerder genre droomvlucht)

Bewegend muziekdoosje

En dan dingen zoals dit:

30 likes
3 likes

Waarom post jij links ipv plaatjes? Dat is toch juist het leuke van dit topic, inspiratie opdoen van andere aankopen. Tweedelig katoenen set zegt niet zo veel.
Dat fleecejasje is wel heel leuk trouwens! Ga je vast veel plezier van hebben.

5 likes

Haha ik vind het altijd heel irritant juist als er geen merknaam en model bij staat. Maar ik zie dat de H&M links geen voorbeelden geven, dat is jammer

2 likes

Ohja, daar heb je wel een punt ja :sweat_smile:

2 likes

Nog een jasje van shoeby

17 likes

Voor vijftien euro op marktplaats gescoord, ze is er de hele middag zoet mee geweest. Zijn geld nu al waard.

56 likes

Omg! Zo mooi. Echt een vondst

3 likes

Leuk he! Was marktplaats een beetje vergeten, maar werkt dus ook nog goed naast Vinted.
Het is overigens een Hema poppenhuis, zie dat er nog wel meer op marktplaats staan.

1 like

Dempende koptelefoon voor oudste in leuk kleurtje.

13 likes

Ik heb vandaag dezelfde besteld! In het geel wilde ze hem. Toevallig ook voor de carnaval?

1 like

Goede keuze van haar :blush:
Nee geen carnaval hier, gewoon voor geluid in het dagelijks leven, ze is autistisch en draagt al sinds ze klein is koptelefoons. Maar nu zijn ze veel mooier ineens, die mint kleur is ook erg mooi vind ik.

1 like

Ik vroeg me al af wat je bedoelde met verkleedkleren in maat 68 :joy: maar het is carnaval! Heb er van onze opvang nog niets over gehoord.

8 likes

Haha dat vind ik mooi en super leuk voor de kindjes een feestje bouwen en verkleden is altijd goed.
Wij zeggen altijd: hoort bij de opvoeding :tada:

1 like

Wat cute! Voor een kleine outdoorbaby.

@Krentenbol heeel leuk allemaal! Ik zit ook steeds te watertanden bij de H&M-kleertjes maar probeer me een beetje in te houden, maar ze hebben echt zoveel leuks. Ik houd ook echt van die kleurtjes, geen sad beige hier

5 likes

Voor carnaval op de opvang en Valentijnsdag

26 likes

Tienerdochter wil een restyling

12 likes

Nagel stempel set. Omdat ze gek is op nagelstickers, maar die nooit blijven zitten. En ik haar graag blij zie. Hopelijk werkt dit.

8 likes