Show je kinderaankopen #4

Dit staat mijn baby zo schattig :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Ik heb schoenen gekocht van Shoesme. Wel wat duurder, maar goede kwaliteit!

4 likes

Wat een schattige slofjes :face_holding_back_tears:

Ja he, ze zijn alleen totaal niet warm want gewoon katoen. Gelukkig zijn ze ook nog te groot, dus voor deze winter haal ik wel wollen.

3 likes

Is het niet nodig om de bakfiets zakelijk te gebruiken om hiervan gebruik te maken?
https://data.rvo.nl/subsidies-regelingen/milieulijst-en-energielijst/miavamil/elektrische-bakfiets

3 likes

Ohhh leuk! Ik heb deze echt al paar weken in mn mandje, maar nog niet besteld. Ga ik nu doen! Hoe valt ie qua maat, vind jij?

4 likes

Dat geitje boek ben ik echt minstens 3x per dag aan het voorlezen
Ei ei we hebben er een geitje bij :face_with_spiral_eyes:
En dat konijn zit aan de drugs

7 likes

Oooh Joupy heb ik echt 1000 keer voorgelezen aan mn zusje, die was daar helemaal gek van en haar kapotgeknuffelde kinderknuffel is ook een joupy.

Kikker is kikker heeft een mooie boodschap vind ik, dat je goed bent zoals je bent en helemaal niet alles hoeft te kunnen wat een ander ook kan/is. Oudste is momenteel dol op dat boek.

Leuk dat het zo door wordt gegeven dan!

3 likes

Dit zijn nog de oude voorwaarden uit 2021, in 2022 is het iets versoepeld: Elektrische bakfiets | RVO.nl | Rijksdienst
Je moet inderdaad wel kunnen verantwoorden dat je het zakelijk gebruikt.

3 likes

Misschien een klein beetje klein

2 likes

Pyjama? Ik vind dit gewoon een outfit!! Wat een top pak.

3 likes

Idd all day every day, ze is zo cuddly hierin

3 likes

Voor de buik baby. Allemaal met veel korting bij Suus en Suus.

18 likes

Super super leuk :sob::sob:

3 likes

afbeelding

Voor in z’n schoen. Kind is 1,5 en snapt er nog helemaal niets van. Maar ik wel! Heerlijk, deze tijd van ‘t jaar.

5 likes

Joolz Geo3 (met kortingen) :smiling_face_with_three_hearts: Echt zin om hiermee te crossen

7 likes

Vandaag binnen gekregen! Precies een week na m’n bestelling, dus valt me niks tegen. Hij had inderdaad nog wel een maatje groter gekund. A zit in 80/86 dus 86 besteld, maar 92 had denk ik ook nog wel gekund. 86 zit netjes, wel lekker wijd, maar bij het kruis sluit hij wel aan. Dat wordt volgend jaar een andere denk ik. Maar blij met het pak!

8 likes

Boek alvast voor later voor baby :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Deze voor mn zoontje.

24 likes

Deze zag ik toevallig pas in de boekhandel, zo mooi!!

1 like