Het is een marketplace, dus eigenlijk zelfde principe: waar zakelijke verkopers hun spullen verkopen.
Bol.com aliexpress Amazon beetje hetzelfde idee. Op al die platvormen zitten ook dropshippers, maar zelden dat je iets bij de makers zelf koopt.
Klinkt leuk! Is het ook wat voor kinderen van bijna 4 denk je? Ik zoek nog vermaak voor een lange vliegreis
Geen idee of met die leeftijd er snel op uitgekeken is. Heb het nog niet binnen. Mijn peuter is 3 dus denk dat meevalt.
Welk activity book raden jullie aan? Het is een cadeautje voor een 1e verjaardag, als ze het krijgt id ze 14 maandem ongeveer.
Anders eens kijken naar zo’n janod magnetibook? Mijn neefje van 4,5 vond het erg leuk.
Ja die hebben we maar die oogjes enzo zijn zo klein dat ik het minder handig vind voor in het vliegtuig
Voor wie nog last minute verkleedkleding nodig heeft: de Dirk heeft super veel verschillende pakjes voor maar 4 euro! Zitten echt leuke dingen tussen. Bij ons wel alleen in 98-110 (staat op 4 tot 6 jaar of zo, maar prima voor mijn 2,5-jarige).
Kraamcadeau en voor mn dochter zelf ook gekocht
Korte en lange rompers van haar nieuwe maat (H&M)
Wasbare zwemluier (ook kraamcadeau)
Vinted aankopen
Dit is nu nodig
Oh goed om te weten, ga morgen even kijken! Want blijkbaar mag mijn kind donderdag verkleed en heb niks voor haar.
@Karl_Lagerfeld ik zou de volgende keer een affiliate link doen. Ik heb ook dat Amazon ding gekocht na een helse auto rit
Ik deel even het speelgoed dat ik in de tweedehands speelgoedwinkel heb gekocht, want moet mezelf inhouden niet ook al dat kruidvat speelgoed te kopen.
En voor m’n nichtje d’r verjaardag
Van de trommel de onderste. En nog een bekkentrommeltje.
En eigk nog een piano maar die blijft hangen op hetzelfde geluid dus dat heb ik m’n zus maar bespaard.
Zara!
Die bekerhouder is serieus een goed idee. Het stuurt namelijk best lastig met koffie in de ene hand en de wagen in de ander Ik vond dat in de winkel echt yuppen-nonsens, maar ik was voor het eerst op een lange wandeling met koffie en zag het nut er meteen van in (heb er zelf overigens geen, wie weet komt dat nog).
Dat velours pakje is echt megacute trouwens. Onze baby kon m alleen maar één keer aan want deze valt wèl echt als maat 50 itt de meeste Hema-pakjes
Hahahaa! Ohhh dat eerste pakje. Als ik dat aan mijn vriend laat zien, wil hij het 100% ook kopen voor de baby haha
@Ohappyday die is leuk he! Had ik van de week ook meegenomen bij Zeeman.
Omg zooo leuk allemaal! Dat rode jurkje met die gympies eronder
Jammer is dat soms he. Die van 2 heeft nu al een hele sterke mening en als ze zegt niet mooi, gaat het ook echt niet aan of als je het toch aantrekt gaat het zodra ze de kans ziet uit. Gisteren stond ze op de opvang in haar ondergoed buiten te spelen omdat ze had bedacht dat der outfit (die ze overigens zelf uit had gekozen) toch niet mooi was en toen de leidsters even druk waren met andere kindjes heeft ze dus haar jas en kleding snel uitgetrokken in een hoekje 🫠
Haha ja eerst vond ik de bekerhouder ook te yup maar ik denk eigenlijk dus nu ook dat het chill gaat zijn! Ik gun mezelf gewoon die luxe binnenkort