Show je kinderaankopen #4

Zag op vinted weer meerdere leuke jurkjes voor mijn dochter… Allemaal van het merk Baby Blue

v4

3 likes

Ik wil je niet uit je droom helpen maar ik vond de bekerhouder best kut :pensive: althans met koffie to go want één drempel en je koffie ligt op de grond. Maar met een beker die je goed af kan sluiten zal het best goed gaan denk ik! Alvast een tip voor straks :wink:

6 likes

Oh van Ter Stal! Wat leuk :heart_eyes:

1 like

Hahaha oke nee komt goed dan! Dank je

Voor de oudste

Voor de middelste

Ook al goed gekeurd door mevrouw Kritisch en mevrouw Nogkritischer gelukkig. Voor de bruiloft van de beste vriend van mn man / de peteoom van de kinderen. Dresscode is fleurig/vrolijk.

Ben nog op zoek naar een leuk vest/jasje voor erbij want het is in maart, dus als iemand leuke suggesties heeft. Wel iets wat ze daarna ook nog kunnen dragen. Had een heel mooi gebreid cognacvest van Looxs gezien met hartjesknopen, hoe toepasselijk maar oude collectie en kan die online of op vinted niet in de juiste maten vinden.

10 likes

Bedoel je deze? Toevallig van de week ook gekocht. Er zijn nog meerdere maten! Met 20extra nog 20% korting op!

3 likes

Ik wist niet dat het daar te koop was! Haha hebben we hier ook niet in de buurt zitten!

1 like

Jaaa die ja! Heb voor de oudste 110 of 116 nodig eigenlijk. Heb op vinted wel een 104 gevonden, dat zou ze nog net passen misschien maar vind dat eigenlijk ook op vinted wel zonde dan.

Maar thanks voor de code ook, dat scheelt veel. Ga ik hem voor de middelste vast daar bestellen. Heb jij hem al binnen? En hoe vind je hem vallen, op maat of eerder klein/ruim?

Edit: oh nou ik had dus een maatreminder gezet bjj een webshop en daar is er net weer 1 in 110 op voorraad gekomen en ook in in 98 nog dus meteen besteld :ok_hand:t3:

3 likes

Pfffff snel in aanloop naar de vakantie nog wat korte broeken besteld bij Zeeman voor mijn zoontje. Dat hij vrij klein en dun is wist ik wel (bijna 4 jaar, 13.5 kilo en 96 cm), maar maat 86 zakt gewoon zo van zijn kont.

En dan doen ze er voor de sier een koordje in, wat je dus helemaal niet aan kunt trekken :woman_facepalming:

1 like

Dit pakje van het merk Nixnut. Het wordt waarschijnlijk het geboortepakje. :heart_eyes:
afbeelding
(Foto van webshop)

36 likes

Voor m’n kleine hulp chef!

13 likes

Wij hebben hetzelfde pakje klaarliggen als geboortepakje, maar dan in lichtbruin 🥹 zo klein en schattig.

3 likes

Deze hebben wij ook, zijn heel fijn!

2 likes

Nieuwe want de oude wordt te klein, deze maar 2 maten te groot gekocht zodat we er langer mee doen. En partner blij gemaakt want geen (geweldig) hysterisch pakje.

3 likes

ik weet niet of jij er ook een naam op hebt laten zetten, maar ik las laatst iets over namen op rugzakken waardoor ik dat niet meer zou doen
dat als jouw kind in de speeltuin loopt in zo’n pak (of met een rugak) met zn naam erop, dat een creep veel makkelijker kan zeggen ‘hey jonas, je moeder zei dat ik je op moest halen’ of weet ik veel wat creepy mensen zeggen tegen kinderen

10 likes

Is die van Lidl?

1 like

Kunnen ze daar ook echt groente mee snijden etc?
Dit lijkt me ook wel wat namelijk :grin:

3 likes

Ja dat kan! Toevallig gister zoete aardappel proberen te snijden maar dat ging dus niet. Gewone aardappel kan wel met dit mes worden gesneden.

6 likes

heb gister dit gekocht op vinted:

en daarna was ik op zoek naar een zwangerschapsbroek voor mezelf maar kwam ik dit nog tegen:

zin in het voorjaar!

5 likes

Hier een zoon van 5 met een sterke eigen mening over zijn kleding, dat ik eigenlijk niets meer durf te kopen zonder zijn goedkeuring.
En de dochter van 2 jaar wil enkel nog kleedjes aan… En als ik haar dan toch snel een broek met trui aantrek begint ze opeens wanneer ze het door heeft aan de trui te trekken en neen neen kleedje te roepen.
dusja dan geef ik haar maar een kleedje. Echt jammer want ik heb heel veel mooie truien en broekjes ervoor pfff. Kinderen met een sterke wil
Kleedje= jurkje

1 like