Gister deze leren slofjes gekocht bij kruidvat. Ik vond ze zo schattig en ook wel lekker nu het wat kouder wordt. Want ze lopen nu altijd alleen op sokjes maar de vloer voelt soms best koud vind ik.
Prachtige kaft alleen al!
Vast voor kerst, dan mogen ze namens mijn oma altijd een cadeautje uitzoeken. Bij babyenpeuterkleding nu met 25% korting (met de code waytoplay). Wel op nabestelling, dus of het nog op tijd is voor Sint geen idee, maar dat is bij ons ook niet nodig.
Ik heb heel wat gekocht bij Prenatal. Onze vestiging gaat sluiten dus bovenop de sale (stippenkorting tot 80%) nog eens 40% korting. Heb ook meteen maar een babycam gekocht met 40% korting. Mensen die daar een KW hebben gekocht hebben echt geluk zeg. Zag vandaag nog mensen autostoelen kopen met zoveel korting.
Haha sorry kinderwagen. Ik gebruik echt veel te vaak afkortingen.
Zwarte Stokke steps kinderstoel met babybouncer die je er op kan klikken
Jaa, deze is zo lekker! Heeft mijn zoontje vorige winter ook de hele winter aangehad. Blijft ook echt mooi.
@anon37686689 zo lief
@Calypso en @Sanseveria Enige nadeel van Jollein vind ik dat ze van maat 70 meteen naar 90 gaan. Mijn baby van 6,5 maand verdrinkt er nu nog in. De mouwen kan ze nu dus nog niet aan.
Anderzijds wel goedkoper want de 70 was al heel snel te klein.
Vrienden van ons hebben deze en alle kindjes spelen er echt heel veel mee. Heb er zelf ook over nagedacht, maar we hebben al zoveel. Haha.
@Autumn A heeft een badjasje gekregen als kraamcadeau waar ze nu echt goed inpast. Dat is zooooo schattig. Vooral op zondag, ze wil hem ook echt aan. Pantoffels erbij.
Eigen aakoop:
Deze x2 voor de buikbaby.
Ah lief! Tip: als het de favo knuffel wordt dan kun je de naam erop laten borduren, handig voor de opvang (als je kindje daarnaartoe gaat).
Deze hebben wij ook, ik vind hem erg chill!