Zijn nieuwe ielm pak binnen. Ik dacht, ik bestel hem een paar maten te groot zodat we er lang mee kunnen doen, maar dit is wel een beetje overdreven. Hij zit nu in maat 98 en dit is een maat 116. Welke maar raden jullie aan om te kopen 104 of 110, om niet weer met hetzelfde probleem te zitten, maar dat ie wel langer mee kan…
Eerste grote aankoop, Joolz Geo3 in Woodland Green!
Ik vind t best kunnen eigenlijk
Ik vind dit gewoon prima dus zou deze houden.
Wilde naast de kinderwagen ook een wat makkelijkere buggy. Die je ook compact kan opvouwen. Deze van Prenatal is het geworden, heel blij mee!
Lots of answers, thanks. Ik twijfelde zelf een beetje maar partner vindt het niet netjes. H. Zei zelf dat het lekker zit haha. Maar die muts kan niet zo hoor.
We wilden hem sowieso houden, maar dan eventueel een kleiner maatje erbij. Maar ik denk dat ik dat niet ga doen.
Je moet bedenken dat er ook nog een winterjas onder moet kunnen en dan beide capuchons op. Dan zit ie volgens mij perfect. En dan laarzen erbij ipv sokken.
En wat maakt het uit dat het niet netjes is. Het is een kind dat buitenspeelt.
Ja dat is waar. Met zijn oude pak zit ie bijna strak bij de billen en doen we de jas er boven.
Een linnen fotoboek met de naam en geboortedatum van mijn dochter. Besloten om een analoog fotoboek te maken (nadat ik al gestart was met digitaal en ineens alles weg was).
Is dat via Etsy?
Ja klopt! Wel vanuit VK…
Oh, leek me wel een mooi idee, maar die invoerrechten ga ik maar niet riskeren
Maar vind het leuk, dus ga er eens naar zoeken! Ik wil namelijk ook lekker foto’s plakken.
Ja volgens mij zat dat er al bij in maar was inderdaad incl verzenden meer dan 20 euro
Maar ik vind een fotoboek echt iets mooi om mee te geven later.
Ja, is het zeker! Ik kijk nog regelmatig in de mijne, al zijn dat gewoon ringbanden van de Hema geloof ik.
Deze draagzak is zo fijn.
De fitting belt / newborn adapter waarmee je de schouderbanden onder de billen langs kan vastmaken is ook een aanrader.