Show je kinderaankopen #4

Als het goed is zit dat er allemaal bij! Ik ken de goede verhalen, dus ben er al onwijs blij mee.

3 likes

Dat is helemaal mooi. Ik heb die er pas voor mijn jongste erbij gekocht.

3 likes

Deze is ook voor mijn tweede kindje. De eerste heb ik vooral in doeken gedragen. Ook fijn! Leek me voor de tweede alleen ook wel prettig om een ‘snelle’ draagzak erbij te hebben, helemaal voor mn man die het knopen nooit écht onder de knie heeft gekregen.

1 like

Dirkje alvast 2 winterjassen voor volgend jaar. Hopelijk beetje goed gegokt maar dat zien we over een lange tijd haha.

En zara. Peuter heeft mee gekozen, zo leuk om te zien wat ze wilt. Ze wilde het ‘boevenpak’ aka gestreepte trui en broek.

dirkje

Dirkje

zara

5 likes

Oh super dat daar nu iets voor bestaat, wij hebben deze draagzak pas na een tijdje gekocht en net dat vond ik er minder aan: dat het niet zo mooi aan de beentjes ondersteunde als een draagdoek. Nu is onze dochter daar al te groot voor maar handig om te weten voor een tweede ooit.

2 likes

Ik heb de eerste ook met de Isara gedragen. Geen idee of di fitting belt toen al bestond het zat niet bij de draagzak dus later los gekocht en de eerste maanden zoveel plezier van gehad dat ik het overal en nergens verkondig :wink:
Als de draagzak goed is afgesteld kan je met die fitting belt de draagzak alvast omdoen en daarna baby er van bovenaf in laten zakken, positioneren, schouderbanden aanspannen en klaar. Super snel, ideaal als er al een kind rondloopt.

Mijn man heeft een Tula FTG maar die heeft de oudste amper gedragen en de jongste nog helemaal. Hij pakt liever de kinderwagen dus de FTG mag weg en dan komt er een fatsoenlijke buggy voor terug zodat de lompe kinderwagen weg kan nu baby uit de bak is gegroeid.

3 likes

Roze

11 likes

Oh wow! Goeie prijs :flushed: Ook besteld

3 likes

Zeeman

12 likes

Haha hier ook!

1 like

Oeh goeie deze! Ik heb de bruine variant hiervan 2 weken geleden voor € 14 bij Bol gekocht en vond dat al goede prijs (had m snel nodig) maar nu deze erbij voor de zomer

4 likes

Ja Idd de compact buggy van prenatal! Ik heb hem nu pas een week in gebruik, maar gebruik hem wel dagelijks en pak de kinderwagen nu niet meer. Tot nu toe heel tevreden. Het lijkt me wel wat minder lekker zitten dan in een kinderwagen, want de zitting is wat hard. Verder kan je hem best klein inklappen (vond ik belangrijk) en kan het ook in de ligstand bijv. Daarnaast is de kap die erover heen kan, tegen de zon, niet super stevig. Kan mij voorstellen dat dat sneller kapot gaat. Tot nu toe een aanrader dus! Maar pas een week kunnen testen :wink:

5 likes

Rib uit mn lijf.

12 likes

Perfect om the floor is lava te spelen

6 likes

Ik dacht hetzelfde. A is straks echt te klein voor de 90, meh. Zeker een goede deal! Heb voornamelijk Jollein slaapzakken.

2 likes

Ja, ik ook. Lekker zacht en blijven ook mooi.
Er zijn op bol wel vaker mooie aanbiedingen (als je niet een specifiek printje wil), maar zo goed heb ik het nog niet eerder gezien.
Maar 90 ben ik (helaas) ook al in voorzien.

3 likes

Zand en watertafel bij de Action voor mijn dreumes, ik liep er toevallig in de winkel tegenaan.

11 likes

Want ze heeft -net als ik- een hekel aan zon in de ogen. Maar ze kan -net als ik- niet echt goed op haar zonnenbrillen passen.

25 likes

O dat is een goeie, want ik ben bang dat deze (het einde van) de zomer ook niet gaan halen

3 likes

Waar zijn deze van :star_struck:? Echt mega leuk, ik wil ze ook (voor mn dochter)

1 like