Ohhh nu wil ik dit misschien wel voor z’n tweede verjaardag kopen! Goede aanbieding!
Ben alleen een beetje bang voor die magneetjes. Of is het kwalitatief echt goed spul en laat dat niet los?
Ohhh nu wil ik dit misschien wel voor z’n tweede verjaardag kopen! Goede aanbieding!
Ben alleen een beetje bang voor die magneetjes. Of is het kwalitatief echt goed spul en laat dat niet los?
Bedoel je dat de magneten los zouden laten van het speelgoed? Dat kan alleen als het speelgoed breekt, de magneten zitten er echt in, niet erop.
Dat bedoelde ik ja. Fijn dat je een foto deelt, dat lijkt inderdaad bijna onmogelijk. Heb dit speelgoed zelf nog nooit van dichtbij gezien, vandaar.
Weet je toevallig hoe groot die balletjes zijn? Pluskind wordt binnenkort 5 en het lijkt mij heel leuk, maar met een baby die alles in zijn mond stopt is alles met balletjes en knikkers nogal eng
Bij Juffrouw Knots vanaf maandag een week lang 25% korting op een aantal pakketten van Connetix die een andere verpakking gaan krijgen. Staat een kortingscode op insta.
Mag ik vragen welke box jij hebt? Heb ook het Pimpelmees boxkleed gekocht, maar zie dat veel boxen de binnenmaat net wat kleiner hebben dan het kleed haha!
Ik heb een bopita box! Ik vind het echt zo’n prachtig kleed nog steeds erg blij mee!
Wat is dit? Een badje?
Ja een badje! Sorry, ging hier laatst er al over dus had het er niet bij gezet. Wat @anon3219017 zegt dus. Hij is opvouwbaar en onze badkamer is vrij klein, dus dit is ideaal. De xl zodat mn beide meisjes er straks in kunnen samen.
Ik heb daar echt al tien keer mee in mijn handen gestaan in de Hema, maar steeds weggelegd omdat we het niet nodig hebben.
Maar het is zo leuk!!
Idem dito
Vooral die brood plank van Nijntje wil ik eigenlijk. Maar dan wil ik er 2, voor allebei 1. En ik weiger ook weer 30€ aan brood planken uit te geven🥲
hier nog 1 en ik wil er dan eigenlijk 3 wantja geen zin in dat gezeik straks wie welke plank mag. En we hebben prima en leuke broodplankjes (en toevallig toen 6 gekocht, 2x 3 haha). Maar oooh wat zijn ze leuk.
Op de opvang hebben ze nu die theepot en kopjes zag ik op foto’s van de week, hadden ze een theekransje mochten ze zelf thee maken (met lauw water, dat trekt dus niet haha)
Ik heb ook het flexi XL bad gekocht
Jaa online besteld!
Graag gedaan