Heb de tuinbroek net ook grhaald, maar hij valt echt heel klein. A zit nu in 86/92, en op het oog vond ik hem al wat klein dus voor de zomer 98/104 gehaald. Die zit nu gewoon mooi aangesloten dus ga zo tijdens de middagdut hem omruilen voor nog een grotere want hij is zo leuk.
Ja ik heb 98-104 besteld maar denk dat ik dan 110 nodig zou hebben. Vind zonde om nog een keer te bestellen nu ivm de verzendkosten
Ohnee dan zal ik hetzelfde hebben als jij denk ik!
Heel leuk, waarvan is deze jas?
H&M!
Hebben jullie tips waar ik wat basic zwarte, witte tshirts kort/lange mouwen. Zowel in de winkel als online zie ik ze compleet uitverkocht in de maten welke ik nodig heb (122/128) en bij de h&m precies hetzelfde.
Primark heb ik niet in de stad hier.
Ik dacht dat dit niet zo moeilijk hoefde te zijnš
Ik ging naar de H&M app omdat ik de jas ook zo leuk vond. Blijk ik 'm al op mijn favorietenlijst geplaatst te hebbenā¦
Ik vind trouwens dat zeker niet alles van Zeeman mooi blijft. Stof gaat toch wel vaak pillen of is vrij dun. Voor die prijs verwacht ik ook niet anders maar ik heb best wat dingen van de oudste die niet naar de jongste door kunnen.
Ik krijg steeds reclame voor deze set van de c&a. Doet me denken aan die van de zeeman. Zo leuk vind ik m. Maar ik durf niet te kopen omdat ik geen flauw idee heb welke maat ze heeft tegen de tijd dat het blote benen weer is.
C&A vind ik ook redelijk klein vallen. In ieder geval kleiner dan Hema (okee, alles valt kleiner dan Hema).
Ik bestel multipacks altijd bij next. Ze hebben ook vaak sets met bijpassende broekjes. Het valt eerder groot dan klein.
Wow dit is chill. Ben je in een klap klaar!
@anon3219017 o damn ik had nog niet eens aan de hema gedacht.
Heb ik een reden om weer met notitieboekjes thuis te komen
Thanks in ieder geval!
Korting bij Prenatal
Hema? Daar heb ik in het verleden iig basic zwarte shirts met lange mouwen gehaald. In maat 89/92 dus dat is al de kindercollectie.
We!
Ik zie juist heel vaak polyester in de truitjes zitten en de kwaliteit vind ik ook niet heel geweldig, had bijv al snel gaatjes in een legging.
Ik weet niet of je haar volgt, maar When Sara Smiles (duurzame Instagrammer) heeft ook weleens gedeeld dat Zeeman het écht goed doet op dat vlak. Vind het wel mega jammer dat ze voor meisjes zulke leuke dingen hebben en voor jongens echt niet⦠(boven de maat 92 althans)
Ze hadden laatst een campagne waar ze op veel interessante vragen van klanten ingingen: vond ik echt leuk om te lezen https://www.zeeman.com/nl/mvo/qa/index
Benieuwd of dit veel handiger is dan een normale kinderwagen (wij hebben joolz) iets compacter of lichter misschien, maar wel weer zoān extra ding in huis. Ik twijfel al lang om ook een buggy aan te schaffen.
Anderen mogen ook reageren benieuwd naar ervaringen.