Show je kinderaankopen #4

Waars kent iedereen het hier al maar een leuk Instagramaccount om te volgen voor Zeeman-fans is @Zeemanhelmond.de.bus

2 likes

Wij hebben de auto op 5 min lopen staan in een garage dus wij klappen de wagen echt vaak in en uit op een dag. En dan ook 100 keer in de kofferbak tillen. Wagen laten we ook op de opvang staan en dat vond ik ook gedoe, eerst kind naar binnen tillen, dan nog eens de wagen. En de joolz aer vouwt echt heel klein op in vergelijking met mijn cybex priam.

2 likes

@Hedwig dat tuinbroekje hoe krijg je dat aan eigenlijk?? Moet je die helpen losmaken? En valt echt heeel klein inderdaad. Denk niet dat ie hier gaat werken :joy: vind zelfs 110/116 aan de kleine kant voor de zomer

14 likes

Losknopen :sweat_smile: niet echt ideaal kwam ik achter. Zit verder wel mooi! Ga m’n moeder denk ik vragen of er een rits aan de zijkant in kan ofzo. Maar bizar he, hoe klein ze vallen.

2 likes

Baby kan eindelijk zelfstandig zitten dus we kunnen fietsen! (:money_with_wings:)

11 likes

Ik vind dat ze nu voor de zomer wel wat leuke dingen voor jongens in maat 92+ hebben! Maar vaak is het inderdaad voor meisjes heel leuk en tot maat 86 ook, maar vanaf maat 92 helemaal niet meer mijn smaak. Super jammer, want zeeman was in kleine maatjes 1 van mijn favorieten

Wij hadden bij de oudste als kinderwagen Joolz Day en toen hij ouder werd de Aer gekocht en toen onze 2e kwam hebben we de Joolz Day verkocht en de babybak voor de Aer gebruikt. Die konden we toevallig lenen en is wel kleiner dan de babybak van de Joolz Day, maar wij vonden de Aer echt 100 x beter dan zo’n enorme kinderwagen.
En toen de baby uit die babybak groeide, heb ik haar eerst liggend in de buggy gereden (was niet superveel), tot ze er goed in kon zitten. De Aer is gewoon compact, licht en heel makkelijk in- en uit te klappen.

Lang verhaal kort: wij zijn Aer fan en blij dat we geen kinderwagen meer hebben

1 like

Puckababy vier seizoenen slaapzak en rompertjes bij Prenatal. En ook nog campingbedje

Zeeman

6 likes

Ik heb die slaapzak en hij is zo zacht en leuk in het echt. Ook echt warm.
Wou dat het ook voor volwassenen is.

2 likes

Haha ja ik ook! Was ik maar zo klein dat ik er ook in kon :joy:

2 likes

Eerste babyaankoop :pleading_face:
Pakje van Engel

53 likes

Met 20% korting. Nu hopen dat het binnenkomt want nog nooit van die hele website gehoord, maargoed.

6 likes

Welke site? Ik wilde wachten tot morgen om bij juffrouw knots te bestellen, maar daar is het ineens niet meer op voorraad …

1 like

Allez Kidz! Volgens mij heb ik die tip ook van hier.

1 like

Mocht je nog wakker zijn/ dit morgenochtend zien. Juffrouw Knots heeft nu preorders omdat het blijkbaar heel hard ging. Ik dacht ook dat het vanaf morgen was en keek toevallig vanavond, bleek het al vanaf vandaag te zijn. Ik heb door die preorders nog een set bemachtigd rond 22u. Daarvoor gekeken om 2030 ofzo, daarna overleg met vriend of dat leuk was voor zoon als cadeau en toen was het 15 min later allemaal uitverkocht. Later toch nog gekeken en nu zijn er preorders. Wordt dan wel pas in week 14 geleverd.

Zit alles in dat ballrun pakket? Of heb je dan nog een andere set nodig? En is het veilig voor een 14 maanden oud kindje (die balletjes)?

Deze in uitverkoop voor 140!

2 likes

Ik heb daar eind vorige week ook besteld en zie het pakket nu aangemeld staan in de postnl app voor bezorging:)

4 likes

Waar was deze in de uitverkoop ik wil er ook nog eentje extra

1 like

Hier :slight_smile:

6 likes