Hele fijne stoel dit. Ukje heeft ook een fijne hoes ervoor!
Ik zie Connetix en Coblo voorbij komen. Zit hier enig verschil tussen?
Dank gelijk besteld
Voor Koningsdag van de Zeeman, heb vorig jaar het weekend voor Koningsdag als een gek alle winkels af lopen speuren en toen was er haast niks oranjes meer te vinden
En deze kon ik niet laten liggen want supercute
Ook zeeeer goed geslaagd bij Zeeman. Rechtsboven een zwembroekje voor de baby en de rest voor dochter.
Net op tijd, zie dat ie nu weer 360e is!
Ben benieuwd of ze uitleveren dan, het was wel een hele goede aanbieding. Ik was nog aan het twijfelen, maar dat is nu niet meer nodig
Kunnen ze daarop terugkomen dan?
Het was wel een hele goede deal, maar ik had zelf niet zoiets van te mooi om waar te zijn. Op bol issie 227 en sommige andere websites wat duurder nog. En dus gekocht voor 140.
Ja, dit inderdaad. Het gaat nu om zo’n €200 korting (op hun prijs, niet op goedkoopst verkrijgbaar), best fors dus. Maar kan natuurlijk ook gewoon de bedoeling geweest zijn, het was meer dat ik het me afvroeg omdat de prijs nu opeens weer omhoog is.
Ja, misschien omdat ik het hier gedeeld heb en de interesse ineens best groot was?
Ja, kan natuurlijk ook goed! Of dat het met de kleur te maken had, dat gebeurd ook nog wel eens. Maar meestal zie je gedurende de dag de prijs niet weer volledig terug gaan, dus vandaar dat ik het me afvroeg. De andere maxi cosi aanbiedingen hebben ze wel laten staan. Ik heb hem dus uiteindelijk niet gekocht (@calypso), maar zou het persoonlijk sowieso aanvechten als ze het al terug zouden draaien haha Sorry wilde geen onrust voor je zaaien!
Dat roze broekje!! Morgen kijken als het lukt.
Edit. Kijken, bedoel kopen
Ik heb hem gisteren bij allez kids besteld. Ik zag alleen uitverkocht op juffrouw knots staan. Nouja scheelt uiteindelijk niet zo veel
Ik doe even mee met deze forumtrend. Voor zoontje als kado voor wanneer hij zonder speen gaat slapen.
Diadeem van de xenos
Eieren van de Hema
Om een paasfoto van m’n baby te maken Resultaat is echt te lief geworden
Nee, ik heb de bon digitaal en heb hem betaald. Als ze moeilijk doen ga ik gewoon naar de klantenservice. Een deal is een deal lijkt mij haha