Show je kinderaankopen #4

House of jamie

Bumper bar voor de buggy

Boekjes. Die kleine boekjes vind ik echt handig voor in de auto/onderweg etc.

11 likes

Hij is bij mij geleverd iig haha

5 likes

Kadotje voor m’n zoontje als vermaak op paasochtend:

Voor dochter, van Name It via Wehkamp:

Voor dochter bij Zeeman:

19 likes

Alles van de action, was een succes. Zowel bij kind als bij de hond

30 likes

Van Janod

12 likes

Ik ben benieuwd, ik heb wel een besteloverzicht gekregen gisteren, maar verder niets (en nog geen stoel)

2 likes

House of jamie

11 likes

Jaa zo mooi! Ga je echt blij mee zijn! Kan niet wachten om mijne weer te gaan gebruiken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Alvast een kado voor dochter die in de zomer 4 wordt, met 25% korting.

4 likes

en nog een medium blauwe spijkerbroektregging van een vriendin gekregen.
Misschien saai maar zo past alles bij elkaar en hoef ik de hele lente en zomer niks meer aan te schaffen

De multipacks met shirts en broekjes zijn van next, ze hebben heel veel printjes. de andere kleren zijn van Vinted. Het spijkerpakje van H&M, doorgestikte jasje van Benetton en de vestjes van Hema.

13 likes

Hier ook bij next geshopt!

8 likes

In het algemeen valt het wat groter denk ik. Mijn kind heeft alleen echt lange armen en benen dus zit altijd in grotere maatjes. ze is ongeveer 20 maanden en zit in 92/98. Ik vind het ook wel fijn als kleding lang mee gaat dus heb alles in 98 gekocht. De leggings lubberen nog wel maar qua lengte heeft ze het echt nodig. De shirten zijn al goed! Vaak zit ribstof wel losser dan gewone stof natuurlijk dus deze kleertjes vallen wel iets losser dan de normale kleren van next.

En ja die setjes zijn echt handig. Vooral met bijpassende broekjes erbij. Maar een spijkerbroekje kan ook met alle shirts natuurlijk. Hun gewone effen leggings van 3 of 4 euro zijn ook echt top. Lekker stevig en totaal niet lubberig en fijne lange benen. Wel wat warm voor de zomer.

4 likes

@Feather ik vind het aardig op maat vallen, misschien iets ruimer maar niet heel veel. A zit nu in 86/92 en heb 92/98 besteld voor de zomer. Prijs kwaliteit vind ik heel goed.

1 like

Kind heeft een groeispurt. Alvast een zomerjas en kleding voor het voorjaar. Allemaal Zara

18 likes

Hopen dat 1 van de 2 past. Want ik zag net dat er een gat in zijn enfant laars zit. :sweat_smile:

Met 30% korting trouwens mocht iemand nog op zoek zijn naar zomerse regenlaarzen.

2 likes

H&M

12 likes

image

Allemaal cadeautjes

12 likes

Waar?

4 likes

Thelittlegreenbag.nl

3 likes

Screenshot_20230330_212614_H&M

Voorjassen en wat zomerbroekjes( veel te optimistisch al)

4 likes