Show je kinderaankopen #4

9 likes

Voor de 3e keer gekocht. Kan er geen afscheid van nemen :joy:

45 likes

Wollen jasje en dekentje voor de baby, nu met 15% korting bij babynatura.

15 likes

Die tompoezen, wat schattig! Dat zal zo leuk staan bij het spijkertuinbroekje ook :pleading_face:

Die is voor Koningsdag haha, te leuk hè! Ben alleen bang dat er met dit weer een vestje overheen moet op een lange broek, haha.

3 likes

Hopelijk slaat het weer nog om de komende weken :crossed_fingers: :orange_heart:

3 likes

25 likes

Allemaal vinted, als 1 pakket dus helemaal blij!!

14 likes

Wij moeten echt eens vaart gaan maken wat betreft meubels voor de babykamer. :sweat_smile: Mijn vriend wil liever een set en ik vind zelf vaak mix en match leuker haha.

1 like

Zoo leuk! Waar is dat gestreepte paars met bruine korte broekje van? Ga ik die ook zoeken voor mijn zoontje haha.

2 likes

Ik heb hier ook last van! Wil graag rustig wat schatten bij elkaar zoeken maar we zijn de slaapkamer nog aan het verbouwen dus ik ben bang dat ik straks echt heel weinig tijd heb hiervoor. Zit nu toch maar naar Ikea te kijken.

2 likes

Die is van sproet & sprout!

Precies!! Die is leuk he!!

Ja! Mijn dochter heeft daar de jumpsuit van, echt een leuke kleurencombi.

Ja echt zooo leuk! Vind die soort ‘gym style’ korte broekjes sowieso heel leuk!

3 likes

En direct een hit bij onze peuter-puber :joy::ok_hand:t2:

20 likes

Dikke tip. Mijn zoontje had van dat magisch zand van zn verjaardag gehad. Is er helemaal weg van, mn dochter ook. Ze spelen er al 3 dagen onafgebroken mee. Dus ik even kijken of ik wat extra kon kopen maar t is best prijzig.

En toen kwam ik volgende tegen, echt best een goeie actie want die grapat bakken zijn ook taffes duur altijd ook op marktplaats. Bij elkaar zonder acties/kortingen zou dit ruim 80 euro zijn denk ik.

7 likes

Deze zijn ook leuk om te gebruiken bij zand enzo.

Tis wel al uitverkocht :sweat_smile: