Show je kinderaankopen #4

Oja goeie, die zal ik er ook eens bijpakken! Wij hebben ze in felle kleurtjes. Ze spelen nu met duplo en het zand steeds. Is ook goeie combi!

1 like

Ahh echt!? Zat echt alsnog mega lang te twijfelen (vind 57 euro alsnog best een hoop geld haha) maar dan had ik mss net de laatste set want had m direct erna hier gezet :scream:

2 likes

@anon55062966 ik zag dat ze deze week bij de Zeeman kinetisch zand hebben, 2x 200gr voor 4 euro.

5 likes

O top! Dankje!

1 like

Bij Hema met 30% korting :smile:

18 likes

HEMA aankopen, alvast 2 setjes voor de zomer.

8 likes

Oh die zeehondjes, zo schattig

2 likes

4 likes

Ik zie deze keer een thema met veel roze voor mijn dochter. En ik zag net dat de kinderbijslag al gestort was dus voelt het als gratis :balloon:

6 likes

Bolderwagen met korting :blush:
Met twee riempjes voor kinderen (zit er al bij).

9 likes

Ik ben maar eens begonnen aan een voorraad zomerkleding voor de kids :sweat_smile:

7 likes

Voor 2 :blush:

1 like

Oehhh waar? Wij zoeken ook nog een bolderkar voor op het strand/vakantie

4 likes

Oehh leuk! Welke kortingscode gebruik je?

3 likes

Bij H&M mijn bonuscheque en de gewoonlijke 10% om de drie maanden kortingsoptie.
Voor C&A gebruikte ik GREENBOX20.
Weet wel niet of dit enkel geldig is voor België.

2 likes

Deze :slight_smile:

Ik liep toevallig langs een tuin waarin vanalles te koop stond, dus ik koop net dit voor maar €13 :ok_hand:t2:

43 likes

10 likes

Wij kunnen echt heel veel van mijn zus overnemen, maar ze gaf aan dat zo’n deken wel handig is voor de winter, omdat de inbakerslaapzakken dan niet warm genoeg zijn. Dus ik volg haar advies trouw haha. Meteen maar twee aankleedkussens erbij besteld, eentje voor boven en beneden.

2 likes

image

En ook eindelijk een babyfoon gekozen, de Luvion Platinum 3. Laatste dag korting bij Bol en nog eens 50 euro extra door een cadeaukaart. :sunglasses:

4 likes