Ook nog een zonnebril voor op de fiets!
Hoe bevalt deze?
Voetenzak want ze is de ligbak zat
Rugzak voor haar spullen als ze naar de gastouder gaat. Had een leuke teddy besteld maar die dingen zijn dus mini en past bijna niks in 🫠
Vriend zegt al sinds ik zwanger ben dat hij hoopt dat A later koffie gaat drinken. Ik drink geen koffie en dat vind ‘ie soms ongezellig

Ik weet niet of het deze is maar er staat in één van die Rupsje Nooitgenoeg boeken een leeuw met zo’n ongelooflijk zachte vacht. Kan dat echt uren aaien haha, ik snap niet hoe het zo zacht kan zijn. Hopelijk staat hij hier ook in
We hadden al riempjes van de peuter toen die baby was, maar kunnen we niet meer vinden. Ik vind veel geld maar hij klom er bijna uit vandaag. Baby’s hebben echt geen besef van hoogte.
Waar de bijtring gekocht? Hij is overal uitverkocht lijkt
Heb hem via bol gekocht!
Fijn om te horen. Ik vond deze ook heel soepel rijden en inderdaad makkelijk in te klappen. En voor alle terreinen Duurd nog even voor ik die kan gebruiken maar was echt een fijne aanbieding bij bol
Goed! Ze speelt er veel mee! Vooral als opstapje en soort parcours. Maar ook om dingen onder te verstoppen of als mandje!
Echt een heel fijn kinderwagen. Alleen raad ik wegen met kiezelstenen af, want de banden worden daar zo lelijk van
Wat is Zara aan het doen met hun pasvorm
Waar heb je deze vandaan ?