En via vinted
Hier
Wat is dat dino-ding?
Een tas!
Wat cute!!
Super leuke broek, heb je specifiek gezocht?
Zoek ook zo’n broek!
Ging eigenlijk dingen kopen voor Pasen voor kind om te verstoppen maar hadden niks wat ik wilde hebben. Liep wel tegen leuke Koningsdag kleren aan bij Kruidvat. Na alle producten te hebben bekeken, de laatste in de kleinste maat gevonden, 104-110, kan ze volgend jaar ook nog aan… Ze is dol op Mickey en Minnie dus vast een hit.
Ja op ‘zara blokjes jeans’
Weet iemand hoe de schoenen van Zara vallen tov Vans? Maat 23,5 van Vans lijkt nog net iets te groot, maar weet dan even niet welke maat ik het beste van Zara kan nemen. Z’n New Balance in maat 23 zijn dan weer te klein…
Zal ik eens naar kijken!
Aankoopjes uit de stad…
In het cadeautje zit dit boekje. Mag hij zo uitpakken als hij thuiskomt uit de opvang:
Could not resist. Knorretje was mijn favoriet. 🥹
Alles gekocht bij Waanders in de Broeren (of eigenlijk nu een Van der Velde)
Eerste schoenen (ok leugen maar wel eerste paar waar ze enigzins ok op loopt)
Ik heb ze direct maar aangelaten, lekker matching met haar sokken
Wij hebben ook zo’n boek van Little Dutch en dis is echt favoriet!
Na heel wat online en offline zoeken naar Paas ideeën die geen snoep waren, dit gekozen en besteld voor Pasen (2 keer) zodat we 12 eieren kunnen verstoppen in de tuin maandag. Stoepkrijt komt altijd wel op hier
Oh wat leuk! Waar heb je die gevonden?
Heb ze uiteindelijk bij Lobbes gekocht! Ze zijn ook bij bol en Amazon maar dan zouden ze niet op tijd bezorgd worden. Nu worden ze als het goed is zaterdag bezorgd. Gezocht op stoepkrijt eieren.
Overigens bij Lobbes voor €1,99 per doosje (exclusief verzending) en bij bol waren ze €14 nog wat