Zo schattig
Deze hadden wij ook! Nu niet meer nodig, maar zo handig om in je tas te hebben onderweg
Waar heb je deze gekocht? Ze zien er heel schattig uit!
Ali € 2,80 46% Off | 1Pcs Cartoon Fidget Spinner Kid Speelgoed Abs Kleurrijke Insect Gyroscoop Speelgoed Anti Stress Educatief Vingertop Rammelaar Speelgoed Voor Kinderen
https://a.aliexpress.com/_EyDm4UL
Idd, kan hier de helft ook weer retourneren. Vind dat zoooo irritant. En dan kost het nu geld om te retourneren, maar 2 euro dus wel beetje mierenneuken dit. Maar dan denk ik regel gewoon dat je pasvorm oke is dan hoeven mensen niet steeds alles te retourneren
Jep. Door dat retourneren kan ik bij Zara niet meer met Klarna betalen ook. Dus nu ook zelf iedere letterlijk voor honderden euro’s eerst zelf bestellen om vervolgens weer te retourneren idd. Is echt geen pijl op te trekken. En voor de mensen die zeggen. Ga dan naar de winkel… ja daar hangen voor jongens maar 4 sets dus das ook geen oplossing.
Huh? Ik kan wel met klarna betalen hoor. Dan word het gewoon verrekend.
Ja ga naar de winkel? Idd altijd veel minder keuze en vaak weinig maten. En sowieso spring ik gelijk van de roltrap als ik ze daar moet gaan omkleden en in toom moet houden terwijl ik wanhopig alles bij elkaar zoek.
Ja is kennelijk een dingetje als je vaak retourneert bij de Zara
Oh echt… Pff ik retourner iedere bestelling wel wat. Ook maar mee uitkijken dan.
Is niet waar. Is echt geheel random wie met klarna kan betalen en wie niet. Mensen die nooit iets retourneren hebben hem er niet meer tussen staan en mensen die veel retourneren nog wel en vica versa.
Raar hoor. Van mn dochter viel het wel redelijk. Maar van mijn zoontje was 1 pakje wat oke zat en de rest kon terug. Zo irritant dit allemaal. Probeer je een zomer garderobe aan te schaffen voor je kinderen. Je blijft maar bestellen en retourneren. Heb er bijna een dagtaak aan
Maar wat is de reden dan? Zara zegt dat Klarna er gewoon tussen moet staan. Maar dat is dus niet.
Ik heb ook contact gezocht met Klarna en die gaven idd aan dat meer klanten daar bij Zara last van hadden.
Ik heb ook nooit te laat betaald of iets.
En hoorde via via met rond vragen dus dat dat aan je retourneer gedrag ligt
Nee het is echt gewoon heel random. Misschien gewoon een glitch in het systeem?
Ohhh is dat het. Ik vind het mega irritant dat ik niet meer via klarna kan betalen met zara maar ik retourneer altijd. Bestel meestal meerdere maten omdat de maatvoering soms zo gek is.