Show je kinderaankopen #4

Ik zou dus nooit zomaar gaan inbakeren. Reden: dat moet je ook weer afbouwen. Als je baby er baat bij heeft natuurlijk zeker doen, begrijp me niet verkeerd. Maar zou dat zelf nooit meteen gaan doen want als ze ook prima slapen zonder inbakeren, hoef je paar maanden later ook niet de moeite tot afbouwen te doen :wink:

Ik vind de hema slaapzakken heel fijn, deze heeft ook afritsbare mouwen toch? Dat maakt hem langer draagbaar. Ze vallen ruim vind ik, evt in het begin de halsopening met 2 steekjes wat smaller maken.

Tis zo verschillend per kind: onze meiden sliepeb snel in alleen slaapzak want gingen bed door en trapten dekens omlaag. Onze baby van nu 8 maanden slaapt sinds een week of 2-3 zonder deken omdat hij er onderuit kruipt.

11 likes

Na lang twijfelen toch de Joolz Aer aangeschaft. Vind t nog steeds een rib uit mn lijf, ook al is ie nu goedkoper door de nieuwe versie. Kan iemand me even geruststellen dat het een goede aankoop is? :sweat_smile:

6 likes

Ik vind m echt mega fijn! Klap je zo makkelijk in en uit en ook makkelijk mee te nemen in t vliegtuig. Ik had de tas waar hij inzit dan helemaal volgepropt met luiers, scheelt weer kofferruimte.

1 like

Wij hebben precies deze al 2,5 jaar en hebben de wandelwagen daardoor amper gebruikt. Echt een goede aankoop geweest! Voor vakantie hebben we er een paraplubuggy van koelstra bijgekocht (baby en peuter schelen 16 maanden dus we hadden er 2 nodig want de duo wagen paste niet in de auto) en het verschil is zo groot. De aer rijdt zoveel fijner en ik vind hem veel handiger inklappen. Na 2,5 jaar heeft ie veel meegemaakt en wat krasjes/vlekken maar verder is hij nog net zo goed en fijn als toen we hem kochten. Ik heb al m’n vriendinnen aangeraden een goedkope wandelwagen te kopen en te investeren in deze buggy zo blij zijn we er mee. Geen aandelen (helaas :stuck_out_tongue_winking_eye:).

4 likes

Ja, hebben hem een jaar en zijn er heel blij mee

1 like

Wij hebben hem nu 2 maanden denk ik en het is echt een van onze beste aankopen! Zo blij mee, het is nu veel minder gedoe om op pad te gaan. Wij hebben wel de versie dat we hem helemaal plat kunnen doen, maar daar hebben we eigenlijk nog niet zoveel gebruik van gemaakt

1 like

Hele goede aankoop! Vind ‘m super fijn! Ligt standaard achterin de auto waardoor ik ‘m bijna vaker gebruik dan onze kinderwagen. En gaat met elk nachtje weg of elke vakantie mee. Top ding!

2 likes

Wij hebben hem nu een week en nu al heel blij mee!
Scheelt zo veel ruimte in de auto. Wij hebben de versie waar het helemaal plat kan dus als we op visite gaan leggen we de baby daarin voor een dutje (niet rijdend natuurlijk). Maar kan niet wachten tot ze kan zitten dan gaat onze grote kinderwagen de deur uit. Hebben een mega smalle gang dus het is gewoon onhandig.

2 likes

Eerste grote baby aankoop

23 likes

:icecream::icecream:

16 likes

Mijn baby is nu 5 maanden en ga er nu pas actief mee beginnen dus geen ervaring met newborn luiers. Heb tot nu toe alleen ervaring met de zwemluiers van happy bear en die vind ik heel fijn! Ga vandaag de luiers testen of die ook zo fijn zijn, ben heel benieuwd.

4 likes

Wij hebben gisteren na tips van hier voor het eerst de happy bear zwemluier geprobeerd bij de peuter. Die was er blij mee, hij zat lekker. Het printje deed het ook goed. Bij de baby hebben we hem nog niet getest.

Edit: hier stond een verhaal over een zandbak die in een ander topic thuis hoort :laughing:

3 likes

9 likes

Hydrofiel badjasje van Meyco. Lijkt me fijn voor in de zomer na het zwemmen of na het in bad gaan.

10 likes

image

ze kwam gister thuis van de opvang met de mededeling dat ze nieuwe schoenen moet omdat ze ze haast niet meer aankregen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Haha dit dekbed hebben wij ‘volwassen’ versie van

1 like

Wat leuk! Ik heb hem nog niet binnen, maar hij lijkt me heel mooi.

1 like

H&m

2 keer matchy setje voor de schoolfoto

Basics voor peuter in een groeispurt

“Commode” voor de baby

En dit wat tot mn grote teleurstelling niet perfect past

6 likes

Zijn dat de bakjes van de Ikea? Deze passen bij ons wel perfect in de commode. Groot achter en klein voor zodat je wel bij de achterste bakjes kan.

1 like