Hoop net op tijd voor de 30 graden
Wil je hier een review van schrijven als je hem binnen hebt? Vind dit soort zwembadjes zo leuk altijd
Ja ik wilde dit vroegah ook altijd maar kreeg het niet. Ook zeer benieuwd of dit het geld waard is of de glijbaan bijv oke is.
Bij ons was die van de action vorig jaar een succes !
Wij hebben zo’n zwembad variant gehad. Groot succes, alleen verschrikkelijk schoon te maken rondom die glijbaan. Hier is hij na 2 jaar wel lek gegaan. Bij vrienden heeft hij 5 jaar gestaan in de zomer
Ik heb deze gekocht geinfluenced door Serena 2 jaar terug, voor kleinere kindjes is de glijbaan nog wel te doen qua stevigheid, maar het is allemaal wel redelijk krap als badje. Het levert wel veel waterpret op. En je hebt ook grotere modellen!
Weet iemand wanneer de laatste keer korting bij Lindex was? Ik zie mijn kinderen langzaam veranderen in sad beige kids en toen bedacht ik me dat ik al veel te lang niet bij Lindex heb geshopt, dus hopelijk is er binnenkort weer goede korting.
Er is op dit moment een sale aan de gang. Die is een week geleden gestart ongeveer.
Misschien voor anderen nog een tip, deze is nu te koop bij Action. Ziet er heel leuk uit!
Oh had hem daar niet gezien, wel bij de Aldi een leuke! daar hebben ze nu ook veel leuke waterdingen!
@Karl_Lagerfeld Zal ik doen!
Ik bedoel de actie met 20% korting op alles! Sale vind ik tegenvallen.
In Zweden zelf is het in augustus altijd flinke opruiming. Het zal wel in juli beginnen, maar er komt steeds meer korting bij tot in augustus. Dus zou vanaf juli de website in de gaten houden. Of Zalando.
Zijn de verzendkosten een beetje ok? Ik bestelde jaren geleden wel eens bij Lindex maar de verzendkosten waren toen best hoog.
Ah jammer, ik wilde wat zomerkleding kopen. Maar we gaan in december naar Australië dus dan kan ik alsnog alvast inslaan in de maten tegen die tijd
Verzending is 7 euro volgens mij.
Bamboe dekentje. Vond ineens dat ik toch wel iéts nieuws mag kopen voor de baby en dit leek me fijn voor de zomer.
Die hebben wij ook, is echt fijn ! Kan ook nog (drie)dubbel als het wat koeler is.
Ik weet niet meer precies, maar vrij recent nog.
Geinfluenced door jullie enthousiasme over grote overdreven opblaas zwembaden. Kindjes zijn heeeeeel blij. Van hema!
Fantastisch!!! Deze moet ik ook, m’n zoontje is dol op ijsjes!
Hoe duur is ie? Heb ‘m nog in geen 1 Hema gezien en online ook niet.