40!! Ik kan morgen wel even het merk hier posten, volgens mij is het niet van het eigen hema merk. Inderdaad ook niet op de website te vinden.
Ik heb een voedingskussen al gekregen, maar beetje oud. Dus leuk hoesje gekocht en extra vulling. Lekker hydrofiele stof.
En zo lig ik er dus bij nu😜. Later ook handig als de baby er is natuurlijk.
Oh zou super zijn!
Anders groene zeep op doen! (en niet in het huishoudtopic lezen)
Het merk is Floatopia. Ik heb online gezocht maar kan hem niet vinden! Duimen dat ze bij jullie hema ook liggen.
Dankjewel!
@anon50301661
Gisteravond ook online even gezocht en daar vond ik ‘m onder Sloosh Inflatable Icecream Truck. Alleen mega duur of niet naar NL verzenden.
Hoor wel of jouw Hema ‘m had, ben benieuwd.
Update pls.
Mijn baby is 1.5 en ik slaap nog steeds met het Voedingskussens
Bij mijn Hema ook niet. Ook niet de grotere de stad ernaast.
Ze kende ‘m wel, wordt extern ingekocht zei ze. Door sommige Hema’s. Welke wist ze niet helaas.
Jullie kunnen Rotterdam Hillegersberg proberen! Daar heb ik hem vandaan…
Dikke tip dit, er wordt al ruim een uur mee gespeeld. Om mijn zoon te citeren ‘echt goed dat je dit voor ons gekocht hebt mam!’
Kleine tip: koop er een pomp bij. Was hier aan begonnen van de week en ben niet verder gekomen dan die krokodil. Niet te doen
Haha ja elektrische pomp is wel handig!!
Omg ja was zelfs met een elektrische pomp echt afzien
Oh ik krijg flashbacks na vorige zomer. Toen heb ik ‘m zelf met m’n mond opgeblazen. Terwijl ik zwanger was. En net Corona had gehad.
Neee echt dat is echt zieke wilskracht dan wow
Hoe lang was je bezig
Haha, dat weet ik niet meer voor m’n gevoel een hele ochtend. Was daarna ook echt dagenlang super benauwd. 0/10 would not recommend.