Show je kinderaankopen #4

Kan niet slapen, vinted aankoop. Bijna 3 maten te groot nog maar zo leuk 🫶🏻

17 likes

Ik had hier toch wel een post van de nieuwe bikini willen zien. Maar dit is ook leuk!!

1 like

Deze set via vinted.

Voor het poppenhuis (vind de figuurtjes zelf ook leul lol, wil allesss).

12 likes

2x de cosleeper begint erg krap te worden, dus had hoeslakens voor het ledikantje nodig.

9 likes

De dag is nog jong, ga het zeker nog een paar keer benoemen :pray:t3::joy:

1 like

Leuk!! Waar zijn die van?

Van de Wehkamp!

4 likes

Van Prenatal

7 likes

Konges Slojd romper voor mijn drie weken oude baby. Ze kon zich de eerste week niet op temp houden, maar nu is het toch wel warm. Dus op zoek naar zomer dingetjes. Mocht iemand nog een Vinted hebben met meisjes zomerspul maat 50/56 let me know :smile:

9 likes

IMG_9038
Want mijn baby is volgende week gewoon al jarig 🥹 Ze kan nog niet staan, maar ik kan niet wachten tot ze hierin met ons mee kan doen in (oa) de keuken :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb maar de versie met inklap-optie gekozen, maar twijfel nog of we dat echt gaan gebruiken. Ervaringen?

17 likes

Jaaa wij hebben deze versie ook! Echt een top ding! Vanmorgen nog buiten op een kleedje gezet en er samen aan ontbeten.
Zet ‘m ook wel eens aan de ingeklapte stand bij de lage tafel bij de bank met iets lekkers. Dan blijft ie ook lekker zitten.

1 like

Ja wij gebruiken alle twee de opties veel. Zittend eet ze ontbijt er aan. Als ik eten aan maken ben gaat ze zelf al aan de tafel zitten en inderdaad meekijken/helpen met koken. Echt een goede aankoop!

2 likes

Hier ook net een leertoren gekocht. Keuze was wel wat beperkt want we hebben precies 38 cm en de meeste torens zijn 40 cm. Maar vind deze wel heel handig denk ik met 2 tredes.
Zonder naam want das dan zo lullig als we 'm doorgeven.

4 likes

Ik wil zoiets ook, maar vind ze zo prijzig. Iemand een betaalbaar alternatief?
Ik zie ook wel eens een constructie van de Ikea ofzo. Is dat wel veilig?

Zoiets?

1 like

Ik heb deze ook en we gebruiken de trap stand wel vaker dan het tafeltje. Mijn dochter wordt boos als het trapje weg is want alles wat in de keuken gebeurd is super interessant! Maar ik vind het alsnog handig om haar aan te laten tekenen (dan tekent ze in ieder geval aan haar eigen tafel ipv de grote :joy:)

1 like

Hier is deze ook een succes. Bij ons staat die standaard in de tafelstand, dan tekent/puzzelt m´n zoontje er aan. Gaat ook vaak als trapje mee de keuken in hoor, maar dan zetten we hem weer terug als tafeltje.

3 likes

Ik denk wel dat dit is vanaf dat ze zelfstandig stevig kunnen staan toch? Dus dan wacht je iets langer voor je 'm kan gebruiken.
@Tubing die van ikea zag ik ook heel veel, scheelt echt veel idd. Maar gezien mijn dochter al anderhalve maand kruipt en de traphekjes nog steeds niet vastzitten koop ik niks waar we zelf ook wat voor moeten doen. Te veel zelfkennis haha.

1 like

Wij hebben deze gemaakt en werkt perfect! Je moet hem alleen goed tegen het aanrecht aanzetten. Het enige minpunt is dat hij best groot is en je hem dus niet in kan klappen. Wij hadden het trapje al en daarom vonden wij het wel een prima oplossing. Als je beide moet kopen zou ik even goed bekijken hoeveel dat gaat schelen in de kosten.

1 like

@Tubing mamaloes heeft trouwens een leertoren voor 66€.

Ik vind dit zelfs de beste kinderaankoop die we hebben gedaan. Zowel de trap-als tafelvariant gebruiken we iedere dag. Mijn zoontje begint nu ook zelf te snappen hoe hij van de trap een tafel moet maken (wordt bijna 3) en dan vind ik het helemaal ideaal. Wat mij betreft 100% het (extra) geld waard

3 likes