Show je kinderaankopen #4

Tweedehands gekocht, lekker multifunctioneel ding.

13 likes

Nog bedankt hè @anon50301661, allemaal Lindex:

Voor bb in verschillende maten

Voor peuter

Groot fan van die pyjamaatjes met korte mouwen en pijpen voor deze warme dagen, hopelijk is dit niet zo’n zomer waarin dit de enige warme dagen zijn. Maar de helft is voor Australië in december dus dan komen ze sowieso wel van pas. In een maatje groter dan wat hij dan zal hebben, dus Lindex kennende zal hij ze volgende zomer ook nog wel aan kunnen.

20 likes

Mijn vriend komt echt met dingen thuis die nog niet nodig zijn (12+ maanden) maar die ie gewoon helemaal het einde vindt lol, hij is echt fan van het Little Dutch stijltje haha

19 likes

Van marktplaats vtech babywalker. De walker van fisher price die we eerst hadden had te snelle wielen. Deze kun je op de rem zetten. Ze loopt er prima achter en zit leuk speelgoed op.

10 likes

Dit ding is ook al eerder leuk hoor! Als je baby kan zitten (eventueel vastgehouden), kan hij/zij al lekker met de dingetjes friemelen :grinning: Heel leuk!

3 likes

Oh dit is top! Wij hebben dus die van hierboven van Little Dutch die @Foucher plaatste maar die wieltjes gaan dus veel te snel haha. Ze bestaan dus ook met rem😁

2 likes

Ik ook haha, alleen heb een week geleden al besteld, maar nog niks ontvangen en ook niet onderweg.

Heb op de mini rodini site zelf besteld. Meer mensen last van?

2 likes

Ja, de vrouw die hem verkocht zei ook dat ze eerst een blokkenkar hadden naar die wielen gingen ook te snel en hij kiepte steeds om. Die vtech is lekker hysterisch maar doet zijn werk wel goed.

3 likes

Ja vanwege de sale zal het wel langer duren!! :slight_smile:

2 likes

Aankoopjes mini rodini:
image
image

:heart_eyes:

14 likes

Hier ook gezwicht voor mini Rodini

Shirtje voor m’n zoontje rest voor m’n baby (eigenlijk dreumes).

8 likes

De kinderbijslag komt altijd te laat

1 like

Ik was die mini rodini sale zo goed aan het negeren tot nu…
Even gaan kijken of er nog iets is

1 like

Er is nog te veel haha… die paarse trui met aardbei roept mij

1 like

uiteindelijk met die -50% wordt alles even duur als h&m kleren.
En je kan ze beter doorverkopen op vinted en ze blijven ook langer mooi.
Dus eigenlijk helpen we alleen onszelf…

6 likes

Hahahha klopt! Nee maar echt, alles van de oudste, gaat ook door naar de jongste!! Omdat het gewoon echt mooi blijft in de was. Maar ik combineer alles met elkaar hoor, van Zeeman tot Mini Rodini. :two_hearts:

1 like

De loopwagen van vtech is inderdaad echt top! Hysterisch maar mijn kinderen hebben er echt veel plezier van gehad, mijn dochter liep ook de hele straat ermee door haha.

3 likes

Schoentjes Ipanema

21 likes

image

4 likes

Bij H&M (sale pre-access voor members nu!)

9 likes