Moet je hier plus member voor zijn ? Ik zie het nergens staan. Waarschijnlijk bestel ik te weinig 🫣😂
Haha o shit idd, plus member
Stomme H&m kom 82 punten tekort
Online al een poosje uitverkocht, maar heb net de laatste kunnen claimen in de winkel zelf Weet dat veel hier het printje niet leuk vonden, maar ik vind hem wel gezellig en leuker dan de nieuwe variant haha
Haha die boterham voor de schaal
Ja, ik heb ook veel streepjes voor mijn kind (en mezelf, haha)!
Zara valt bijna nooit op maat. Of heel ruim of juist heel klein is mijn ervaring.
Altijd eind juni en met kerst
Ik had dit laatst met H&M. Ik heb een berichtje gestuurd en toen kreeg ik de korting wel! Je kunt het altijd proberen.
Maar nu heb je zonder stress alle items die je graag wilde. Als je tot de sale had gewacht had je misschien net een paar van de leuke items kunnen bemachtigen
Alles retourneren als het nog kan en opnieuw bestellen. Heb ik weleens bij h&m gedaan.
Helaas heb ik ook een bestelling bij h&m vorige week gekregen en die kleertjes allemaal al gewassen, zijn nu ook in de sale.
Opnieuw bestellen en met de oude bon ruilen of is dat heel gek?
Daarom bestel ik nooit voor volle prijs. Er komt toch altijd wel een of andere 20% actie of sale voorbij. (Bij zara misschien niet maar koop ik niet vaak wat) Kan het echt niet uitstaan als ik iets gekocht heb en enkele dagen of weken later is het ineens goedkoper. Alleen als ik iets echt nú heel graag moet en zal hebben ofzo koop ik wat maar dat komt bijna nooit voor.
Mandje met zara kleding staat al klaar om besteld te worden, hopelijk blijft er nog wat over tegen de avond en anders pech.
Ik koop idd ook vrijwel nooit iets voor de volle prijs. Altijd opruiming of in een outlet. Scheelt zo veel geld. En ja, dan is er wat minder keus, maar ik kijk ook gewoon niet als het geen opruiming is, dus dan weet ik ook niet wat ik mis.
Ja daarom koop ik wel eens met 15/20% korting, want niet alles belandt indd in de sale. Gewoon leuke dingen in je favorieten zetten, als er een actie is gelijk bestellen. Anders hopen dat het in de sale komt. Maakt me indd ook weinig uit dat ik niet dat ene item bemachtigd in de sale. Dan niet. Zat andere dingen. En het is maar voor een kind/baby, voor mezelf zou ik wel erg balen mocht dat perfecte item uitverkocht zijn ofzo.
Edit:
Zara sale.
Voor jongste, maar bijna alles is voor volgende maat
Oudste:
Maar je andere bestelling is er toch nog niet? Dan kan je die toch gewoon volledig retour doen of snap ik het nu niet.