Je doet je sale bestelling retour alsof het je duurdere eerste bestelling was, snap je?
Shit helemaal de zara sale vergeten! Had alles al klaar staan in mijn mandje maar daarna kreeg ik een migraine aanval en heb er niet meer aan gedacht. Mijn hele mandje is uitverkocht, gaat bizar snel bij zara zeg
Oh jammer :(. Ik zie op de site dus helemaal geen sale staan bij de kleding?? Misschien omdat ik in België woon en die andere sale tijden hebben.
Ik had dus ook een aantal dingen net afgelopen weekend besteld, waarvan deels nu sale is, maar meeste heb ik opnieuw in de sale kunnen bestellen:
voor de peuter:
had deze al en vind hem zo leuk dat ik hem ook voor het najaar besteld heb
de outfit (top en broek):
Voor de kleuter:
Na lang twijfelen toch deze gekozen. Loopt erg fijn en soepel, maakt geen vervelend geluid, hoge duwstang, je schopt niet tegen de stang van de rem aan en er zit geen zonnekap op de duwstang die elke keer tegen je handen aan zit.
En een boel vinted aankopen van de afgelopen tijd. Ik kwam erachter dat ik toch te weinig kleren had met het vele buitenspelen met water enzo.
Waar heb je die zwarte joolz besteld? Ik kan hem nergens vinden!
We hebben hem bij de prenatal in Hengelo gekocht, ik weet niet of ze nog meer op voorraad hadden.
Jij bent echt mijn held! Ik had maar een taupe besteld met een zwarte bak omdat die zwarte buggy overal uitverkocht was. Dus ik kijk net maar op prenatal voor de zekerheid en ze hadden er nog 1!
Durf er pas zeker van te zijn als hij geleverd is maar ziet er tot nu toe goed uit!
Yes! Ik duim voor je dat hij binnen komt.
Zo leuk allemaal🥺
Ik vind het voor mijn zoontje echt zo moeilijk om leuke kleding te vinden. Voor dochter koop ik heel veel bij Zara, maar dat vind ik eigenlijk alleen qua grotere maten leuker. Ik slaag nu alleen af en toe bij Zeeman en heb een paar dingen van prenatal en h&m, de rest allemaal tweedehands van een vriendin die de gehele garderobe van haar baby heeft doorgegeven. Ik wil wel weer eens wat nieuws voor hem kopen maar zie gewoon weinig leuks
Kijk je wel eens bij wibra en c&a? Die hebben ook leuke dingen. En zeker ook bij meisjes kijken! Voor shirtjes en truien kan je daar ook goed voor jongens slagen.
En anders wat duurder merken op Vinted? Zoals petit bateau en Ralph Lauren bijv. Vind ik zelf leuke jongenskleding haha
Goede tips! Wibra kom ik echt noooit maar zit wel in de buurt dus ik ga daar eens kijken. En C&A is ook alweer een tijdje geleden!
Haha ik heb de helft vam deze dingen ook voor mijn dochters gekocht. Die met de kersjes heb ik teruggebracht, was in het echt een heel andere kleur dan op de foto (meer bruinig)
Heel veel leuke dingen van c&a zijn exclusief online. Maar de website is wel fijn en je kan gewoon bij babykleding kijken zonder te moeten kiezen voor jongen of meisje. Dat vind ik altijd fijn haha
Hopelijk slaag je ergens binnenkort!
Haha ja mijn dochtertje heeft dit ook allemaal😂 Ik ben echt gek op hema voor kinderkleding
Ik vond voor mijn zoontje feetje ook soms wel leuke dingen toen hij baby was. Hema vind ik ook wel leuke basics hebben.
En veel sportieve kleding, maar ik weet niet of dat jou smaak is. Adidas, Nike en The North Face hebben vind ik wel leuke dingen.
Tiny cottons, bobo choses en mini rodini via vinted