Show je kinderaankopen #4

Ja deze heb ik en is top!

6 likes

Ik ben echt VERLIEFD op deze tas 🥹 :heart: heel mooi soepel vegan leer, mega veel ruimte maar de tas zelf oogt niet plomp/huge, onwijs handig inzetstuk voor baby spulletjes en dat deel is ook uitneembaar dus de tas lijkt me ook perfect voor evt weekendjes weg zónder baby op ten duur, dat inzetstuk heeft zelfs een waterdicht verschoonmatje erin liggen nouuuu en dat voor maar 85 euro :crazy_face: #nospon

@RupiKaur en @kleinmaargroot ben jullie eeuwig dankbaar voor deze tip

4 likes

Jaaa hij is fijn he! Ik heb ‘m al aan de wagen hangen en ben er zo blij mee. Inderdaad ook dat uitneembare deel, super chill met die vakjes en een verschoningsmatje. En inderdaad niet zo huge. Zat eerst naar een tas van Studio Noos te kijken maar vind die echt veel te groot en lijkt me ook heel onpraktisch zonder vakjes oid. Echt een goede aankoop dit :star_struck:

1 like

Vinted:

Jollein teddy boxzak voor speeltjes en schone monddoekjes

Feetje pakje

Adidas x Mini Rodini shirt

3 likes

Wat entertainment voor mijn baby! :star_struck:

3 likes

Zijn eerste mini helmpje wordt nu echt te klein :pleading_face:

14 likes

Deze is wel heel leuk!!

3 likes

Die van ons wil nu ook alleen nog maar haar crocs aan. :smiling_face_with_tear:

Mijn kind (1.5) is doodsbang voor die krab. Is ook best wel heftig met het bewegen, geluid en licht (best hard allemaal). Misschien hebben we het te vroeg geprobeerd, want als ze hem ziet begint ze al te huilen. Hopelijk bij jullie meer succes.

1 like

Die krab heb ik met de kerst voor mijn neefje en nichtje gekocht. Ze waren toen negen maanden oud. Grappig ding, gaat wel snel en het geluid is heel eentonig (en hard inderdaad) dus daar word je op een gegeven moment wel gek van hahaha. Ze vonden hem de eerste keer nog een beetje eng, maar kruipen er inmiddels volop achteraan.

1 like

afbeelding

18 likes

Xl hydrofielen bij de kwantum (??weird), hele zachte kwaliteit en supermooie print vind ik.

52 likes

Oh! Love die Citroëns
Kan ze alleen niet vinden online, staat er toevallig een omschrijving of productcode op t kaartje oid?

6 likes

Nee ze staan niet online! Ik heb de verpakking niet meer sorry

Hij is gek op alles met ijsjes en toe aan wat meer ‘uitdaging’ in zijn speelgoed.

11 likes

Voor aan z’n loopfietsje!

9 likes

En aangezien DHL mijn zara bestelling was kwijtgeraakt heb ik maar alvast een najaar/winter shopsessie gehouden op Vinted.

13 likes

Heee… dan heb je bij mij gekocht!! Echt super leuk :heart_eyes:

21 likes

Klopt! Ik vind het altijd leuk om van mede forummers te kopen :grin:.

2 likes

Deze broekjes zijn echt top voor de zomer (dun en luchtig) en nu verder afgeprijsd bij de H&M

5 likes