Verder heet het gewoon Hydrofiel doek xl, kan zelf ook niks vinden op artikel nummer of streepjescode. Het lag bij de kinderspullen.
Helemaal zelf uitgezocht voor haar 4de verjaardag!
Echt een aanrader om samen te doen ipv random cadeaus kopen
Te leuk! Waar koop ik dit?
Voor beneden zodat we niet steeds allemaal verschoonspullen heen en weer hoeven te sjouwen.
Voor betere slaap?
Bekerhouder voor als ik ooit weer lang ga wandelen
Extra badcape
Maat 62 alweer
Reiswieg Nuna Mixx Next via Marktplaats! Ziet er nog tiptop uit en wel maar 40% van de nieuwprijs zo blij mee
Slabbetjes van silly billyz. Enige die bij ons goed werken. Blijft ze echt droog mee. Hier ook eczeem plekken door kwijlen en hormoonzalf. Na deze slabbetjes nooit meer hoeven smeren
Gingen schoenen kopen voor de peuter want haar gympen zaten niet meer fijn zei ze. Heeft ze ineens 2 schoenmaten groter.
Staat m’n kind ineens bij dat afgrijselijke Sketchers schap te kijken. De ene schoen nog lelijker dan de andere maar het is haar toch gelukt de lelijkste eruit te vissen. En mijn vriend en ik hebben geen ruggengraat dus:
Eigenwijs en tóch een jasje (maat 62) voor mijn baby gekocht gaan zien of hij/zij m gaat gebruiken en of ik t heel kut vind om aan te trekken haha
Wij hebben trouwens wel echt vaak jasjes gedragen, nou hadden we een zomerbaby (eind mei). Maar ook in de bak vanaf september altijd. En we hebben een klein meisje dus ze heeft de hele winter hetzelfde jasje gepast . (dit is letterlijk het enige voordeel van een klein kindje, alle kleding gaat heel lang mee).
Ooh die is wel echt heel mooi
Ik heb ook een winterjasje voor mijn baby (die komt rond dezelfde tijd als de jouwe) gekocht hoor, maat 56 bij de Prenatal. Daar zitten gewoon jaszakjes in ook
Goeie deal via bergfreunde nav tip @anon26794567

En wat nieuw uitdagender speelgoed:
Grimm’s (nieuw), Lidl (nieuw) en Duplo van Marktplaats
Ik vind het oversized dragen van die jasjes ook altijd wel fijn.