Show je kinderaankopen #4

Durf het bijna niet te posten gezien het forumergernistopic. Maar ik heb ook de volgende maat alvast gekocht.

6 likes

Mijn dochter van bijna 2 heeft daar geen last van dacht ik

1 like

O nee helaas, alleen de Duplo van MP :sweat_smile:

Blokken hebben we nu 2 weken en ze vindt het wel heel leuk, maar kan verschillen per kindje natuurlijk.
Het is wel echt een hele mooie set, fijne stoeve blokken die je makkelijk kan stapelen. En mooie kleuren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn dochter heeft nu maat 80 en past het Engel jasje maat 62/68 nog net qua mouwen, lijfje wel een beetje kort. Ik heb nu maar 74/80 besteld. Hopelijk kan dat tot het voorjaar :sweat_smile: Maar ik twijfelde ook.

3 likes

Waar hebben jullie allemaal ingeslagen? Ik zoek ook nog haha

Bij Opperbergvriend Matthias. Bergfreunde.nl

3 likes

Ik kijk vast niet goed, maar kan ze niet vinden op de site. Alleen met een gekleurd biesje. Heb je linkje toevallig?

1 like

Die aanklikken en dan heb je daar onder alle varianten

3 likes

Wow doen ze daar zo lang mee!

1 like

Ja die dingen zijn magisch. Mijn zoontje zit nu grotendeels in 98 maar zijn 86/92 jasje past nog meer dan prima.

2 likes

Okeeeee, nou dan ga ik het ook maar bestellen :rofl:. Ik neem dan maat 86/92, hij zit nu in 86 maar denk dat 74 wel snel te klein zal zijn.

Is het engel jasje trouwens vaker zo in de aanbieding of is dit uitzonderlijk?

1 like

30% zie je niet snel. Als er al een aanbieding is dan is het max 20/25%. Ik heb iig nog nooit 30% gezien maar misschien heb ik nooit goed opgelet.

2 likes

Ik heb max 15 procent ooit gezien. Ik twijfel alleen nu door jou, mijn kindje zit in 92 maar had ik niet beter 86/92 kunnen nemen :neutral_face:. Ze doen er idd lang mee en je verkoopt ze ook nog eens super goed

2 likes

Heeft iemand een link naar de jasjes op bergfreunde? Ik zat te zoeken maar kon het niet vinden.

Engel Kinder Kapuzenjacke mit Holzknöpfen - Wollen vest Kinderen online kopen | Bergfreunde.nl

1 like

oh zie nu dat de aanbieding er niet meer op staat, gisteravond nog wel…
:sleepy:

1 like

Dacht ik al… jammer :face_holding_back_tears:

2 likes

Oh joh, vanochtend nog wel. Hebben ze echt net veranderd dan! Jammer.

1 like

Bij Kinderwonderland zijn sommige kleuren nu ook in de aanbieding!

2 likes

Door de tip van @Pa-prika met korting, alvast voor het najaar:

5 likes