Boekjes bij de kringloop halen , klein gat in de kaft , lintje erdoor heen en vast maken aan het stoeltje. Dit heeft bij ons veel geholpen ![]()
Dat rugzakje wat ik in deze topic heb gepost, desnoods maak je het met een touw ergens aan vast ofzo.
Verder had @Karl_Lagerfeld zo een trekspeelgoed ufo achtig ding ooit gepost dat is nog steeds een succes bij mijn zoontje verder boekjes met muziek, raamstickers en magneten speelgoed. Mijn zoon gooit ook van alles op de grond of het valt om maar bij lange afstanden houd ik gewoon een deel van het speelgoed bij mij en als hij dan iets zat is of het is gevallen dan geef ik hem iets nieuws aan of na een tussenstop zet ik iets nieuws bij hem en datgene wat op de grond ligt pak ik op of houd het bij mijzelf.
Nou volgens mij is de Engel sale weer voorbij, was gister vergeten mn jasje af te rekenen en nu staat ie er weer voor de volle prijs op ![]()
Kan je ook alleen de knikkerbaan kopen of heb je echt een basis set nodig om een knikkerbaan te bouwen?
Ik heb deze 2 nu ook in mijn mandje maar twijfel of ik ze beiden ga bestellen of alleen de knikkerbaan uitbreiding.
Je kán alleen de knikkerbaan kopen, maar is wel lastig groot/stabiel bouwen vonden wij.
Vinted aankoopjes voor de 1e verjaardag van de baby. Dit gaan zijn zussen geven, zo leuk dat ze nu zelf echt goed mee kunnen denken. Baby is echt dol op auto’s en kijkt heel graag samen met de oudste Cars, dus zij wilde een Carsauto geven. Blijkt er gewoon Duplo van Cars te zijn, dus mooie aanvulling op wat we al hebben.
En de middelste heeft dit uitgezocht (hebben ze op de opvang ook, dus kent ze al)
Met alleen de knikkerbaan kon mijn zoontje van 2 echt niets, alleen met onze hulp.
Toen de creative pack erbij besteld en nu speelt hij er elke dag zelf zo lang mee. Heel leuk. Dikke aanrader!
In de app van kinderkoopjesjager staan regelmatig aanbiedingen van webshops die 10% of 15% korting aanbieden.
98/104 maar valt echt als een grote 104 dus hij kan ‘m pas volgend jaar aan helaas ![]()
Die takelwagen met magneten is hier echt favoriet, heel leuk speelgoed!
Opeens zijn bijna alle broeken te klein dus even wat nieuwe gekocht op Vinted. Ik vind de bruine niet geweldig maar het waren 4 broeken voor 5 euro dus die wordt gewoon reservebroek voor de opvang. En de verkoopster had ook leuke kerstpyjama’s dus die ook maar alvast gekocht.
Eerste vinted aankoop gedaan. Zal een beetje te scrollen met kind naast me, toen hij deze zag zei hij dat ie die wilde hebben. Hysterisch, maar felle kleurtjes staan hem vaak ook heel leuk.
Broeken gaan extra hard lijkt het wel! Ik heb net ook via Vinted wat nieuwe leggings van Name It gekocht.
En deze blokken met geluid, ook via Vinted. Al het speelgoed is opeens stom (al snap ik best dat knisperdoekjes en rammelaars ook niet echt leuk meer zijn als je hebt leren gooien en kruipen). Leuke aanvulling op een paar Hape blokjes uit de vormenstoof waar nu veel gespeeld mee wordt.
Ooh die hartjes!! Echt te leuk.
Net als @Feline gisteren in de regen maar even naar de Zara geweest, om de herfstgarderobe aan te vullen:
Voor mn anderhalf jarige:
En voor de kleuter:
En voor allebei deze trui:
Zag deze bij @Foucher en kreeg hem niet meer uit m’n hoofd haha. Eindelijk was hij weer op voorraad dus meteen besteld! Zo blij mee, eindelijk een leuke plank voor de babykamer
Wat een leuke kleding! Misschien moet ik ook maar even naar de winkel want kan online niet slagen.
——
Deze alvast voor de herfst
Deze hadden mijn zusjes voor hem gekocht
Samen met deze broek, die ik niet snel zelf zou kiezen. Maar het staat hem zo leuk!
Ik was kwam dit toevallig tegen in de Kruidvat winkel en mijn dreumes is helemaal gek van Bing. Nu al zin om het leuk in te pakken en als cadeautje op vakantie te geven ![]()
Lievelingsknuffel nog een keer gekocht om stress te voorkomen
Mijn kind heeft geen knuffel, maar een of ander smerig (inmiddels, was het niet in het begin) knuffeldoekje. Helemaal uniek, gemaakt door cliënten bij mijn vorige werk. Zo onhandig dat dit dé knuffel geworden is voor haar.
Hopelijk houdt hij het nog een paar jaar, maar ik vrees bij elke wasbeurt ![]()
Ja dat is pas echt living on the edge ![]()
![]()