Ja, hier is dus al de regel dat het doekje alleen voor in bed is om te slapen, hij gaat absoluut niet mee naar buiten, haha.
Tip, het beddengoed ook wassen. Dan ruikt het bed schoon en daarom knuffel ook.
Ik wissel de slaapknuffel altijd als ik het bed verschoon en gaat mee in de was als dat nodig is. Zo slijten ze hopelijk ongeveer even snel al weet kleuter inmiddels dat er een reserveknuffel is en heeft hij gelukkig nog maar 1 slaapknuffel in plaats van 3. Dreumes heeft nog geen slaapknuffel.
Ook maar wat herfst kleding gescoord. Zitten nog in Spanje met warm weer,
Maar jongste heeft een oorontsteking en je moet toch wat met zo’n slapend kacheltje op je hè ![]()
Ik vind jongens kleding zoveel moeilijker te scoren… het is snel schreeuwerig of oversized en dat staat hem echt niet haha. Vind het altijd super leuk bij andere kinderen maar hij heeft er de bouw niet voor ofzo haha.
En aangezien kleding bij kleuters ook (oké bij mijn kleuter dan) snel vies en stuk is (want spelen en sliden en schilderen etc) vind ik het ook zonde er veel geld voor uit te geven ![]()
En nog schoenen want de sandalen zijn bijna te klein, en die zijn al een maat groter als de gympen die thuis staan haha.
Voor de peuter meid
En voor de kleuter om te kiezen uit
Nummer 1
Of
Nummer 2
En voor beide deze in bruin en zwart, weet nog niet welke het wordt. Ik gok dat hij voor zwart gaat en zij voor bruin haha. Maar wie weet
Suuuuper schattig die mobiel!
Goeie kortingen wel bij h&m ![]()
Haha ja dat was m’n voucher van 4€ die verliep bijna
, die spreiden ze kennelijk dan uit over al je artikelen ![]()
Jaa die mobiel
staat op m’n verlanglijstje voor als mensen vragen wat ik voor Kraamcadeau wil moehaha
De eerste ‘echte’ fiets. Vind ik 'm mooi… mwhah. Maar deze is een stuk lichter dan al die schattige semi-retro modellen en dst leek me wel prettig bij het leren fietsen ![]()
Plus we hebben een Puky vierwieler en die is echt onverwoestbaar dus hoop dat dat ook voor deze geldt ![]()
Wat een leuke tas! Waar is die van?
Ohh leuk maar heb je dit gekocht?
Ohja sorry had ik erbij moeten zetten! Ik heb het op Vinted gekocht.
Heb ik net m’n hele H&M bestelling nog een keer besteld met die 15% korting? Jepppppp ![]()
68-104
Artikelnr 0928047033
Kunnen de ontwerpers van de baby-collectie zich ook storten op de grotere maten? Tot maat 86 zoveel leuks en daarna vind ik het echt een stuk minder.