Show je kinderaankopen #4

Wat een leuke kleding! Misschien moet ik ook maar even naar de winkel want kan online niet slagen.

——
Deze alvast voor de herfst

Deze hadden mijn zusjes voor hem gekocht

Samen met deze broek, die ik niet snel zelf zou kiezen. Maar het staat hem zo leuk!

7 likes

IMG_0888

Ik was kwam dit toevallig tegen in de Kruidvat winkel en mijn dreumes is helemaal gek van Bing. Nu al zin om het leuk in te pakken en als cadeautje op vakantie te geven :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Lievelingsknuffel nog een keer gekocht om stress te voorkomen :massage_woman:t3: hoop dat ze geen verschil gaat merken als we gaan rouleren

15 likes

Mijn kind heeft geen knuffel, maar een of ander smerig (inmiddels, was het niet in het begin) knuffeldoekje. Helemaal uniek, gemaakt door cliënten bij mijn vorige werk. Zo onhandig dat dit dé knuffel geworden is voor haar.
Hopelijk houdt hij het nog een paar jaar, maar ik vrees bij elke wasbeurt :sweat_smile:

2 likes

Ja dat is pas echt living on the edge :sob::sob:

Ja, hier is dus al de regel dat het doekje alleen voor in bed is om te slapen, hij gaat absoluut niet mee naar buiten, haha.

1 like

Tip, het beddengoed ook wassen. Dan ruikt het bed schoon en daarom knuffel ook.

Ik wissel de slaapknuffel altijd als ik het bed verschoon en gaat mee in de was als dat nodig is. Zo slijten ze hopelijk ongeveer even snel al weet kleuter inmiddels dat er een reserveknuffel is en heeft hij gelukkig nog maar 1 slaapknuffel in plaats van 3. Dreumes heeft nog geen slaapknuffel.

3 likes

Ook maar wat herfst kleding gescoord. Zitten nog in Spanje met warm weer,
Maar jongste heeft een oorontsteking en je moet toch wat met zo’n slapend kacheltje op je hè :sunglasses:

Ik vind jongens kleding zoveel moeilijker te scoren… het is snel schreeuwerig of oversized en dat staat hem echt niet haha. Vind het altijd super leuk bij andere kinderen maar hij heeft er de bouw niet voor ofzo haha.
En aangezien kleding bij kleuters ook (oké bij mijn kleuter dan) snel vies en stuk is (want spelen en sliden en schilderen etc) vind ik het ook zonde er veel geld voor uit te geven :sweat_smile:

13543-D4-C-E5-C4-4-C48-AB0-C-BCBE0299-BB31
E72-C2639-3-F12-4-B07-91-F0-89-EE056-C1981
1701-EFA0-AC31-4174-8-FC8-224-B6-C70-E91-C
24-D89-E87-3-E0-C-4-C3-E-BCEB-526-EDAFBCDC3
13-A422-BB-B2-B5-4237-8287-9-CFBBDAF2659
F18276-E3-80-DF-4-BF2-A29-B-7-E7-BDE9366-EC

En nog schoenen want de sandalen zijn bijna te klein, en die zijn al een maat groter als de gympen die thuis staan haha.
Voor de peuter meid

En voor de kleuter om te kiezen uit
Nummer 1

Of
Nummer 2

En voor beide deze in bruin en zwart, weet nog niet welke het wordt. Ik gok dat hij voor zwart gaat en zij voor bruin haha. Maar wie weet

4 likes

In de aanbieding kunnen scoren bij Baby & Tiener.

Prenatal berenpakje via vinted

image

8 likes

Suuuuper schattig die mobiel!

1 like

Goeie kortingen wel bij h&m :rofl:

2 likes

Haha ja dat was m’n voucher van 4€ die verliep bijna :rofl:, die spreiden ze kennelijk dan uit over al je artikelen :rofl:

2 likes

Onze baby mag volgende maand beginnen met hapjes! 🥹

En een nachtlampje.

Allebei van Liewood :slight_smile:

11 likes

Jaa die mobiel :smiling_face_with_three_hearts: staat op m’n verlanglijstje voor als mensen vragen wat ik voor Kraamcadeau wil moehaha

3 likes

De eerste ‘echte’ fiets. Vind ik 'm mooi… mwhah. Maar deze is een stuk lichter dan al die schattige semi-retro modellen en dst leek me wel prettig bij het leren fietsen :slight_smile:

Plus we hebben een Puky vierwieler en die is echt onverwoestbaar dus hoop dat dat ook voor deze geldt :smiley:

6 likes

Wat een leuke tas! Waar is die van?

Alvast jassen voor het najaar/winter

Voor de oudste:

Voor de jongste:

18 likes

Hij wil steeds vaker helpen in de keuken dus nu kunnen we samen 3D koekjes maken :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Ohh leuk maar heb je dit gekocht?

2 likes

Ohja sorry had ik erbij moeten zetten! Ik heb het op Vinted gekocht.

2 likes