Show je laatste aankopen #10

Trui is The Frankie Shop, rest bij Skins gekocht. Body olie van een samenwerking van m’n 2 favo merken, en 2 badolies en gezichtsspray

15 likes

Want nooit genoeg (zwarte) zonnebrillen :sunglasses:
En erg goede aanbieding (bij een Duitse webshop, met nog 10% extra vandaag :ok_hand:t3:)

25 likes

Is dit de Saint Laurent? :heart_eyes:

3 likes

Yes! De Kate. Heb hem de afgelopen paar weken meerdere keren gepast en ben echt verliefd. En toen ik bij een googlerondje deze aanbieding tegenkwam kon ik hem niet meer weerstaan

5 likes

Pakkie

20 likes

^ Dit was 10 april. We zijn nu vijf maanden en drie (DRIE!!!) bezorgpogingen verder en ik heb nog altijd geen tv-meubel.

Serieus, koop NOOIT iets bij Goossens. Wat een incapabel volkje!

13 likes

Huh, hoezo mislukken ze dan? Is je meubel beschadigd? Wij hebben ook intens veel gezeik gehad met ons tv meubel. 6 afspraken gehad en 1 telefonische ruzie. Maar uiteindelijk is het opgelost en zijn we nu wel blij met het meubel zelf.

3 likes

Rok van Asos Design:

Pannen met 35% korting bij Hema:

12 likes

De levering mislukt steeds.

Eerste keer was de bezorger ziek. Geen probleem, we verplaatsen de datum.

Er komt vervolgens geen bevestiging, geen tijdsindicatie… En de dag van de tweede poging tot levering besluit ik toch effe te bellen met de klantendienst. “De levering is gepland voor overmorgen.”
Ik steek mijn hand ervoor in het vuur: zij hebben het verkeerd genoteerd. (Ik heb 6 jaar in een dokterspraktijk gewerkt en mijn beroepsmisvorming zorgt ervoor dat ik elke afspraak telefonisch zeven keer herhaal.)

Dus, een nieuwe levering gepland. Gisteren was de dag. Tijdsindicatie: 13:45 tot 15:45, niemand gezien, niks gehoord. Om 16:30 besluit ik de klantendienst te bellen, want ik heb een afspraak. “Ze zijn onderweg naar u, in 5 minuutjes zijn ze daar.” Als het gewoon een levering was, prima. Maar het meubel moet ook aan de muur gemonteerd worden, dus als ik wacht, ben ik te laat op mijn afspraak. Ik zeg dat ik mijn aanbetaling terug wil.

Toen deed het vrouwtje van de klantendienst ontzettend neerbuigend (“Nou u bent wel heeeul erg boos!” Ja no shit sherlock) en heb ik gezegd dat ik mijn aanbetaling terug wil want ik ga nooit naar dat klotemeubel kunnen kijken zonder te denken aan wat voor 'n strijd de aankoop was. Ze bleef door me heen ratelen dus toen heb ik opgehangen en een mailtje gestuurd om schriftelijk vast te leggen dat ik terugbetaald wil worden.

Heb al een ander meubel op het oog, van een bedrijf waar ik wél goede ervaringen mee heb. Maar dus eerst proberen mijn geld terug te krijgen.

7 likes

Ze zijn heel moeilijk met het annuleren van een order die staat! Wij hebben hier ook een tijdje over getwijfeld namelijk. En eens, de klantenservice is echt hondsbrutaal. Ik heb uiteindelijk boos opgehangen en mijn visite was in shock over hoe deze vrouw tegen mij communiceerde. Ik begrijp helemaal dat je ervanaf wilt zien. Balen dat het zo’n mega teleurstelling is.

5 likes

Wow, snap dat je daar idd nooit meer wat mee te maken wilt hebben…

5 likes

In nmr 6

Altijd op zoek naar de heilige mascara en liptint

14 likes

Die liptints zijn me favo. Ze zijn alleen niet zo lang glossy.

3 likes

O top, goed te horen. Dat ze niet zo lang glossy zijn, vind ik niet zo erg. Als ze maar niet zo’n ongemakkelijk droog en trekkend gevoel geven.

1 like

Romand, juicy lasting tint

3 likes

Goeie tip, thanks! Ik hoop dat ze de strijd niet aangaan, en me gewoon snel mijn geld terugstorten.

3 likes

Geïnspireerd door @Schorem ook Juicy Lasting Tints van Romand besteld in de volgende kleuren:

En om de order verder aan te vullen ook de I’M MEME My Custom Blush van MEMEBOX in de volgende kleuren besteld:

En nog wat skincare:

11 likes

Ze zijn gisteren heel aangekomen! Ook echt vrij snel. Heb ze bij Westwing besteld :grin:

2 likes

11 likes

Ik heb de “P1 WalkingPad” van Kingsmith via Amazon en was 400 euro. Maar zag laatst op instagram dat Mindgains_ er 1 van dreaver hebben die nu in de sale is en met hun code (mindgains) je nog 5% korting krijgt waardoor het maar 265 euro is. Die Ruud is er erg blij mee maar ja ik heb geen ervaring met die van Dreaver.

@Maurice ik heb geen idee, vind het lastig te bepalen hoeveel het verbruikt omdat ik geen constant verbruik heb tijdens thuiswerkdagen dus niet iets geks zie. Maar de power input is 750 watt dus zou je wel kunnen uitrekenen.

4 likes