Show je laatste aankopen #10


Vorig jaar achter het net gevist, nu zag ik ze liggen dus moest mee. Ik wil er nu al nooit meer onder vandaan.

50 likes


Zijn in het echt heel donker groen

Halve rib uit mijn lijf dus beter is ie het waard

20 likes

Mooi! Waar komt die van?

2 likes

Hij is van Y.A.S.

8 likes

Even een snelle review. Ik ben tot nu toe erg tevreden erover. Je kunt er makkelijk verstellen. Nadeel is wel dat je geen dekentje of iets dergelijks over je heen kunt slaan als je op de bank werkt. En het is even geklungel eerst hoe je het makkelijkst erop kunt gaan zitten. Dus is het een must voor borduren. Nee, maar het is een fijn extraatje. Ik zet ook even de link erbij, maar ik zou zeker even kijken of je het ergens goedkoper kunt vinden.

8 likes


Beide van Mejuri

16 likes

Ik ben as we speak in deze trui aan het chillen op de camping. Dankje voor de tip!

5 likes

Was echt m’n livesaver vorige winter. Heb erg last van mn spieren en gewrichten en nog meer wanneer ik ‘t koud heb, dus heeft echt veel pijn verzacht
Raad ‘t ook iedereen te pas en te onpas aan :sweat_smile:

7 likes

Heb jij m weleens in de was gedaan? Hier is ie vorige winter veelvoudig gebruikt en ik wil m eigenlijk even reinigen maar geen idee of dat goed gaat.

1 like

Ik durf ‘t eigenlijk niet. Zou wel moeten kunnen volgens de aanwijzing als ik me niet vergis (al dan niet met handwas)
Heb ‘m wel vaak laten luchten dus hij is voorlopig nog ‘fris’ genoeg (oke mss maak ik mezelf dit wijs uit angst dat’ie stuk zou gaan…)

2 likes

Je kan hem absoluut wassen, gewoon even dat dingetje afkoppelen!

2 likes

Heb je ‘m in de wasmachine gestopt of met handwas gewassen?

2 likes

Gewoon in de wasmachine (op 30, ik doe alles op 30)

4 likes

De gebruiksaanwijzing zegt dat je m in het fijne was programma kan gooien zonder het snoer natuurlijk.

2 likes

Deze sets, om te dragen met oversized blazer :pregnant_woman:t3:
Lofty Manner en Refined Department (laatste lekker dik in de sale)

22 likes

Topshop - Gewatteerd jack met lange pasvorm in saliegroen

De perfecte jas voor Nederlanders: hij is lang (komt bij mij tot mn schenen), heeft elastieken mouwen tegen de wind, heeft een rits die van boven en beneden open kan (voor het fietsen), ritsen aan de zijkanten (voor het fietsen), een capuchon die niet rondom aan de kraag zit zodat je wel tot je kin kan dichtritsen zonder je capuchon op te moeten, de capuchon is groot genoeg zodat je knot erin kan en kan aangetrokken worden met touwtjes. Oh ja en een extra flap met drukknoopjes zodat de wind niet door je rits waait. Moet alleen nog testen of ie waterdicht is, maar ik denk van niet

Edit: voor €129 via asos

30 likes

26 likes

Jaloers

3 likes

Ja ik heb mezelf wijs gemaakt dat dit dé oplossing voor mijn adhd werk problemen gaat zijn. Dus in mijn hoofd is het een noodzakelijke aankoop die ik zou moeten kunnen declareren bij m’n manager of zelfs bij mijn zorgverzekering

Girlmath

25 likes

Duidelijk verhaal en een mooie kleur. Hij is nu afgeprijsd naar € 97,- zag ik. Heb je toevallig een foto dat jij hem draagt? Dan heb ik wat meer vergelijkingsmateriaal of deze niet te groot is voor me. Heb al meerdere jassen geprobeerd en ze passen qua maat maar zodra ik in de spiegel kijk lijkt het alsof ik verdrink in de jas :rofl:

6 likes