Wat grappig, mijn moeder heeft deze als fluitketel al zo lang als ik me herinner op het gasfornuis staan. Voelt heel nostalgisch deze nu (en als waterkoker!) te zien.
Gratis ongevraagde tip: Doe voorzichtig met opbouwen! Ik heb in één keer teveel op mijn hoofd gedaan (twee dagen achter elkaar) en heb twee weken lang met een afgebladderde huid op mijn gezicht rondgelopen…
Bedankt! Ik was al zo eigenwijs om de BHA de dag erna te gebruiken want ik merkte niet dat mijn huid heel erg reageerde op de retinol. Boy was I wrong!
Collectie truien weer wat aangevuld nu het kouder wordt (ook op mijn werk) Brrrr
NAKD (niet mijn foto)
Pull & Bear
En WE Fashion trui met structuur wat je niet echt ziet op de foto. Vind m op het model ook echt suf staat mij veel leuker haha
Broek, shirt en trui van Vanilia (broek hier getipt, zit super fijn!)
Top van Sezane, voor kerst/oud en nieuw, staat hopelijk goed bij de groene broek.
Ugg-instap sloffen waren nodig aan vervanging toe
Black-Friday aankoop na goede verhalen in het ontharingstopic.
Koekenpan heel nodig aan vervanging toe, deze is van Le Creuset (hopelijk heel fijn)
Om iets minder wit de winter door te komen
Is er een presale?
Edit ah via nieuwsbrief, lees ik. Jammer, die heb ik niet
Ja nieuwsbrief inderdaad. Het ging wel echt snel. Hun vorige show in Carré vond ik heel gaaf dus dit lijkt me al helemaal fantastisch.
Ik vind dit zon tegenvaller.
Zo uit het vuistje is het heel lekker naar er zit wmb te weinig chocolade in. Gelukkig heb ik ook vlokken in huis. 🫶
Mooi. Waar koop je deze?
Eigenlijk besteld in oktober maar ze zijn eindelijk aangekomen Moet nog betere lijsten vinden denk ik maar ze zijn in elk geval een beetje beschermd. Die laatste had ik eigenlijk niet besteld, maar de print die ik besteld had krijg ik alsnog nagestuurd
Waar heb je deze gekocht? Dit is het perfecte cadeau voor iemand die ik ken.
Ukiyo-e Heroes, maar momenteel is hun shop niet open. Vgm was dat eind vorige maand nog dus ik denk dat ze pas in januari weer open gaan (en dan kan je een week lang ofzo bestellingen plaatsen, iets in die geest)
Aaah ik wil ook nog een keer werk van Jed Henry bestellen, zulke mooie prints