Show je laatste aankopen #10

Een rood licht LED masker! Is een treat yourself kerstcadeau naar mezelf toe. Ik had eens bij de dermatoloog een rood licht behandeling gehad en het hielp heel erg tegen roodheid en dermatitis in mijn gezicht, en men zegt dat als je heel consequent bent met rood licht behandelingen dat op lange termijn het collageen aanmaak stimuleert

8 likes

Lang weekend weg in januari geboekt :smiling_face_with_three_hearts: hoop dat het net zo chill is als het eruit ziet

80 likes

Wow, waar is dit als ik vragen mag?

4 likes

8 likes

Wauw, ziet er fantastisch uit!

6 likes

Op de Veluwe, het heet Cubersuites en zijn kennelijk nieuwe huisjes van Roompot. Was al lang op zoek naar zoiets voor een (relatief) betaalbare prijs

15 likes

2 tickets voor de nieuwe film van Hayao Miyazaki as zaterdag.

17 likes

Ohhh is het een voor vertoning? Ik dacht pas 27.12 in de bios!!

‐--------

2 bikinis want ga lekker 6 weken naar thailand eind december :star_struck:

36 likes

Het is een voorpremiere :blush:

4 likes

Cabiner trekking met overnachtingen in drie verschillende huisjes. Het zijn allemaal off grid huisjes in natuurgebieden en de totale tocht is iets van 50km.

En in dit huisje bij het meer gaan we ook slapen :smiling_face_with_three_hearts:

89 likes

Wat een gaaf concept! Ik heb het opgeslagen voor misschien ooit een verjaardagskadootje

2 likes

x6 poging nummer twee want de vorige keer was de pakketautomaat leeg 🫠

18 likes

Waaaaa vet dit wil ik al heel lang doen maar duur 🥹

4 likes

Oohhh hier zat ik ook op te azen zo leuk

Edit: ze waren er nu nog heb er ook 2 besteld thanks :blush:

6 likes

Ja! Vet stom bij mij was de pakketautomaat leeg en later waren ze opeens teruggestuurd. Was ze al weer helemaal vergeten hahaha.

Kennelijk hebben ze nu een hele batch weer online gezet.

1 like

12 likes

Wollen kamerjas van texelana. Hopelijk blijft ie lang mooi en warm.

39 likes

Ben bezig met het derde boek van acotar maar ik wil gewoon alles nu :sweat_smile:

22 likes

Één is voor mij en de andere twee zijn cadeautjes.

@EllaFitzgerald @Evert @dblauw vanwaar het duimpje omhoog?

7 likes

Goudkleurige sieraden die niet verkleuren :slight_smile: en goeie deal, 30% korting en 2 kopen = 1 gratis zelf nog toevoegen

32 likes