Show je laatste aankopen #10

Hahaha ik wilde net reageren! De blousejes van @August zijn terug :grin:

6 likes

Hahaha jaaaa ik ben weer gezwicht :joy: ga wel alleen wel vooral nog voor katoen!! Oké zoveel mogelijk dan.

7 likes

Hoop zo dat ie het waard is!

29 likes

hoop ik ook voor je :money_mouth_face:

3 likes

Ik ben zelf groot fan, ik zou als mijne ooit kaduuk is zo een nieuwe kopen (met mijn ogen dicht pinnen wel).

3 likes

Ja is het waard

7 likes

Ik heb hem vorige week ook gekocht tijdens de member days. Twijfel enorm of ik hem ga houden. Ik denk dat ik het ook met haarproducten moet testen, maar zie door de bomen het bos niet meer, zoveel aanbod.

4 likes

Van Seven Sisters
Moet wel nog een meter van de pijpen af

27 likes

Wat basics, ook alvast voor vakantie

11 likes

@RupiKaur okay niets aan gelogen, wat een top ding. M’n haar zit beter dan als het geföhnd wordt bij de kapper?!

@Moet ik denk dat producten wel essentieel zijn ja! Ik heb er een leave in conditioner, heatprotect spray en volume mousse in en het zit inderdaad erg volumineus. Oh ja en vooraf eindeloos tutorials gekeken :joy: Ik denk dat een kwestie is van trial en error is.

4 likes

Parfum

3 likes

Ik zag hier letterlijk net een minuut geleden een insta reclame over haha, is hij echt zo lekker?

4 likes

Dat ga ik onderzoeken zodra hij binnen is :relaxed:

De topnoten liggen precies in m’n straatje dus kan bijna niet tegenvallen

4 likes

6 likes

Net wel toch, de topnoten ruik je na een half uur vaak niet meer :sweat_smile:

5 likes

Sterk afhankelijk van het parfum

6 likes

Haha maar de vluchtigheid is net wat van een geurnoot een topnoot maakt en geen hart- of basisnoot. De geurpiramide, van top naar basis, is de “geurreis” van begin tot einde, om het zweverig te zeggen.

5 likes

Voor de 200e keer opnieuw gekocht

7 likes

De drie noten die op het flesje staan zijn in dit geval de top-, hart- en basisnoten. Dus als @Mirke het heeft gekozen op die noten, dan komt het helemaal goed met haar “geurreis”.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Show je laatste aankopen #10 (Deel 6).