ik ben speciaal voor je gaan voelen want ik heb hem nog niet zo veel aangehad haha, de buitenkant heeft wel iets ruws een beetje maar van binnen is hij zachter dan je zou denken. en hij is best warm terwijl het niet een hele dikke stof is
Heb jij laatst promotie gehad?
Ahh dankjewel! Klinkt fijn, denk dat ik m ook ga bestellen dan! Ben al heel lang op zoek naar een fijne trui met zo’n halslijn
Verlenging rijbewijs met spoed, mokerduur maar ja ik ben ook mokerdom met plannen
Ps: niet een foto van mijn rijbewijs
Staat daar nou TRutte?
Heel mooi! Waarvan zijn de armbandjes?
Dat hartjes steentje? Is zo schattig.
Wat een droombadkamer, prachtig
Ook dat bad gewoon
Asos
Ik hoop dat de link het doet haha.
omg is hij geboren op valentijnsdag hahhahahahaah wat ironisch voor zo’n liefdeloze hork
Geen woord gelogen
Heb ik een deja vu of heb ik precies deze badkamer foto eerder gezien een paar maanden geleden
Want iemand mag geen 2 badmatten hebben? Wat heeft dat met duurzaamheid te maken? Je doet die dingen toch in de was af en toe?
Kom eens naar een vliegveld om te zien hoe druk het is.
Check Zuid- en Oost-Europa en hoeveel lak men heeft daar aan milieu. The amount of plastic alleen al.
Zie hoeveel mensen nog bewust meerdere kinderen nemen.
Dweilen met de kraan open. @VickyViolence
Wassen?? Hoe durf je. (sarcasm)
Ja, ja, ik durf wel, hè!
(duimpje=zefde sarcasme)
@VickyViolence klonk meer jaloers op de badkamer geloof ik met d’r “zo staat ie ”
Iemand mag geen foto laten zien van hoe hij er uiteindelijk in huis uitziet? Is toch leuk ipv alleen productfoto’s?
@VickyViolence ik vind het ook leuk om te zien bij anderen hoe het in het huis staat of hoe kleding aan staat dus vandaar de extra foto.
En inderdaad begin van het jaar had ik ook een badmat gekocht maar daar is inmiddels na vaak wassen niet veel meer van over.
Oké dan ben ik niet gek! Verder geen oordeel vanuit mij, gezeik op iemands aankopen zijn zooo random in dit topic
Hahaha nee omdat exact dezelfde foto een paar maand geleden verscheen, ging toen ook over een badmat maar was een stiekeme brag over de badkamer (want je zag de badmat niet eens).
Daar kwamen toen ook comments op en toen kwam de productfoto er in een edit bij. Classic FF momentje.