Show je laatste aankopen #10

Jezus… :+1:

24 likes

Een brag over de badkamer? Dat maak jij ervan. Zal bij de volgende aankoop (al denk ik niet dat ik die nog hier post) alleen de productfoto zetten

9 likes

En al was het een brag over de badkamer omg vooral doen hij is prachtig. Ik zou zo’n badkamer laten zien zoals andere mensen foto’s van hun baby laten zien.

46 likes

Dat overleven we niet meid, plz come back style kween

4 likes

Waar slaat dit op?

94 likes

Zoveel jaloerse mensen in dit topic lately :smiling_face_with_three_hearts: allemaal duimpjes of lachpoppetjes of kutcomments

41 likes

Wat ben jij onaardig zeg…kleutertje :+1:.
@Clarity , je badkamer is prachtig en ik vind het juist leuk om de mat in de ruimte te zien!

8 likes

Jij wordt ook alsmaar zuurder, gaat het wel goed met je?

11 likes

Verdoem! Heb ik de foto van de badkamer gemist :weary:

@Clarity geniet ervan en laat je niet gek maken door kinderachtige comments🤗

15 likes

Idd zo jammer dit. Toch veel leuker om eigen foto’s te zien ipv gewoon een afbeelding van het internet.

8 likes

Mijn god hey waarom zeiken jullie de hele tijd.

31 likes

Geen idee wat @VickyViolence heeft gepost maar @Clarity laat meestal geen kans om haar huis te showen onbenut.

‘Hier een foto van mij met een klein stukje van mijn nieuwe schoenen + mijn gehele woonkamer’

5 likes

Punt is nu wel duidelijk hoor, zal geen foto’s meer posten hier

4 likes

Boeiend, ik gluur graag bij mensen binnen dus kom maar door met de plaatjes!!

On topic. Ik heb voor her eerst een sezane bestelling gedaan! Ik vond het altijd wat prijzig maar tegenwoordig is alles prijzig.

Zie hier de productfoto’s.
Foto’s van hoe het bij mijn woonkamer staat volgen vast nog wel

35 likes

Jaa dat soort shit valt me dus niet op maar zolang niet iemand post van ik heb voor 1000 euro bij een snackbar gegeten vind ik opscheppen ook niet zo erg.

11 likes

Ik wil het juist weten als je €1000 bij de snackbar hebt gespendeerd. Het lijkt mij een hele uitdaging om bij zo’n hoog bedrag uit te komen.

Maar als je inderdaad iedere week in geuren en kleuren vertelt hoeveel je hebt gespendeerd aan verschillende luxe producten, ben ik ook niet geïnteresseerd. Het staat je vrij om dat te posten, maar het kan mij niet zoveel interesseren

14 likes

Moet je even terug zoeken. Er was een meid hier die daar over opschepte. Oke was geen snackbar maar een burger tent volgens mij. En iedereen ging helemaal die menu kaart uitpluizen van hoe of wat.

7 likes

Een dure tent waar ze met drie waren en zij alleen twee hapjes salade at.

8 likes

Ach joh, je kan het ook gewoon ownen als je trots bent op je huis. Dus doe het niet meer subtiel, maar pronk er expres mee.

27 likes

Gek genoeg gaat dat net omgekeerd, maar bedankt voor je bezorgdheid :hugs:

1 like