Ik heb dit probleem ook gehad en de grote maat heb ik toen (na het sporten, sorry maar het was buiten en winter dus geen zweet!!!) geretourneerd en de strakke kleinere bleef beter zitten!
Alles zakt af bij mij maar niet mega erg. Maar ik heb 3 leggings (helaas shorts) die niet van die gladde stof zijn maar soort ribbels hebben. Die zakken niet af. Heb ze ook al 3 jaar volgens mij en ze zijn nog steeds goed. Die waren gewoon van de h&m maar kan nergens echt meer die stof vinden.
De Snags leggings zakken bij mij nooit af, kan die van harte aanraden (helaas niet veel keuze in kleurtjes / patronen).
Ontopic:
Deze gekocht voor mijn dochter, alvast voor Sinterklaas.
Tickets voor Anneke van Giersbergen ![]()
Wauw wat een fancy barbie met al die buigpunten
Die zijn er meer tegenwoordig, dit lichaamstype heet ‘Made to move’ en die Barbies kunnen maximaal hun ledematen buigen.
Eigenlijk is deze Barbie uit de Barbie Looks lijn die meer gericht is op volwassen verzamelaars, maar toen ik er langs scrolde was mijn dochter op slag verliefd
.
Ik vind die van Snagtights juist erg afzakken (of ik heb niet de goede maat, dat zou ook kunnen). Nike zakt bij mij niet af.
dit is echt mn fave omg
Dikke Yeti koelbox waar we al een tijd op zaten te azen. Gaat nog 15% extra vanaf
Ik ook!
Die geribbelde van H&M heb ik ook en die zakt bij mij weer het meest af van allemaal! Maar die had misschien wel een maat kleiner gekund.
Dank allemaal trouwens, voor de uitgebreide reacties. Afzakkelijke legging support for the win ![]()
Wauw! En wat woon je mooi! ![]()
Heel sfeervol! Is dat het Besta tv-meubel van Ikea?
Ik heb een aantal Nike running leggings en daar zit een koortje in de taille en ze zakken daardoor helemaal niet af. Vind ze echt ideaal!
Reebok lux blijven zitten als een huis.
Hond uit laten en daardoor bij nat weer vaak door de modder lopen. In grond zitten vaak zuren die de lijm laten oplossen ofzo dus dan gaat alles kapot
Deze waren allebei na 1,5 jaar kapot, de lowa’s (links) nogal dramatisch en de wodens allemaal kleine scheurtjes
ik zal wel gewoon pech hebben, weet het ook niet.