Show je laatste aankopen #10

Om maar even in deze sportstreak in dit topic te blijven:

24 likes

Ik heb dit nodig in mijn leven.

2 likes

Haha voor 199 euro is ie van jou!! Ik weet dat ik in de winter geen zin heb om naar de sportschool te gaan en ik wil toch slayen deze kerst, dus je moet wat he?

3 likes

Trauma van dat gladde weer van vorig jaar. En het was de helft van de prijs

16 likes

Sample sale aankopen. Eindelijk nieuwe bh’s, hopenlijk zitten ze zijn.

Edit: per ongeluk reactie op jou @Schaakmat

3 likes

10 likes

3 likes

Nou die schoenen waren na twee weken lek, nieuwe besteld:

5 likes

Review graag, ik heb van dit merk de skin essence dus ook wel nieuwsgierig of dit het geld waard is.

2 likes

Ik kom er net achter dat ik de pha ipv bha heb gepakt haha. Maar ik vind hem fijn! Ik merk dat hij wat rotzooi uit mn porien haalt als ik hemgoed inmasseer en dat is waarvoor ik hem heb gekocht. Ik kan natuurlijk pas over een tijdje echt zeggen of t goed werkt maar tot nu toe ben ik tevreden haha

8 likes

Oh Danners zijn echt heeeerlijk, ik heb de mountain light en echt forever in my heart hoop er nog 30 jaar mee te doen.

Verder beauty & beast aankopen.

Beauty:

Beast:

Lifting straps gezien m’n (r)dl’s toch wel heel zwaar worden zonder.

7 likes

Dat is wel heel lang! Tot nu toe gaan wandelschoenen hier maximaal 1,5 jaar mee :sweat_smile: maar hoop dat ze mij ook goed zitten!

4 likes

Quilt

13 likes

Ik heb ze ook, zitten heel fijn! Hoop dat ze bij jou niet zo piepen tijdens het wandelen.

3 likes

Haha ojee, piepen?

6 likes

Heb jij enig idee hoe die schoenen vallen?

3 likes

Nee. Ze komen dinsdag binnen. Ik meld het je dan

1 like

& anderen die Gymshark leggings hebben: zakken ze niet af? Ik doe een sport waar je veel beweegt en afzakkende leggings zijn echt een ergernis. Ik heb er eentje van A’dam en H&M en na elke beweging kan ik ze ophijsen. Het stomme is dat je dit niet even kan proberen dus ik vraag het hier even.

Nu met die sale zijn de prijzen wel gunstig dus kan ik het eens proberen!

Nee vind ik niet! Ik doe er verschillende sporten in en ze blijven goed zitten. Mijn favoriet is de vital seamless en die valt wel wat groter, dus die kun je in een kleinere maat nemen.

7 likes

Nee zakken niet af. Heb ze al jaren. Ze beginnen nu na 5-6 jaar een beetje te slijten, maar zakken nog steeds niet af.

5 likes