Show je laatste aankopen #10

Broek

Wollen rokje

Rokje (geen idee of ik me hier comfortabel in voel)

11 likes

Na vier jaar met mijn iPhone 8 was het ook wel eens tijd voor een upgrade. En tegelijkertijd een kerstcadeau voor mezelf.

En wat nieuw leesvoer.

16 likes

Water tint is een aanrader! Blijft echt goed zitten. En ik had gisteren echt een kut dag en slecht geslapen, maar 2 individuele mensen zeiden dat ik er goed uit zag.

1 like

Omfg die jurk!!!

2 likes

Acne sjaal bij de bijenkorf met 30% korting! Ben heel benieuwd

24 likes

Haha ik dacht eerst dat het een post was van jou, dus dan klopt mijn gevoel wel een beetje.

4 likes

Bed, Maisons du Monde
image
Lash Idole Waterproof, Flaconi

Ik denk deze, lijkt er iig erg op, C&A (sale, in de winkel)

Weekday Smooth (sale, in de winkel)
En ook nog in de winkel een dikke wollen grijze trui bij COS in de sale die ik online zo gauw niet kan vinden.

Laatste vakantiedag goed besteed (al denkt mijn rekening er anders over)

8 likes

Hardloopschoenen

6 likes

Ik heb die jurk ook besteld, en zag nog andere items uit die collectie die ik wat voor jou vond! Zoals oa dit vest:

13 likes

Tussen het sightseeing in Rotterdam en Blijdorp ook nog even tijd gehad om te shoppen.

Graphic novels, een theedoos en mok.

13 likes

Eerst ff een sugar daddy vinden :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dit was echt mijn nummer 1 corona aankoop. Had toen toch geen schoenen nodig haha. Maar echt elke dag nog blij mee in de winter.

3 likes

75 likes

Blouse en blauw/roze trui van SKFK, blauw/oranje gestreepte trui van Komodo en roze tshirt van Armedangels.
De flared broeken van Kuyichi en de andere twee van armedangels.
Alles bij het duurzame warenhuis in Nijmegen gekocht. Ik was er nog niet eerder geweest maar ik ben zo goed geholpen, echt een fijne ervaring. Voor het eerst in jaren weer passende (spijker)broeken gevonden!

39 likes

Weer twee goede kringloop vondsten :heart:

47 likes

Indrukwekkend! Zou daar vaak op de stoep staan. Als ik naar een bij mij in de buurt ga zie ik beschimmelde kasten die alleen al als je er naar kijkt uit elkaar vallen en dan vragen ze daar 233 euro voor.

16 likes

Ja dit is bij ‘het goed’, daar vind ik bijna altijd wel goede dingen. En op een of andere manier zijn merk dingen daar heel goedkoop maar h&m en primark is duur.

Maar als ik bij een andere kringloop ga kom indd tegen wat jij beschrijft :joy:

4 likes

Dit jasje van Yaya, niet een stijl (en kleur) wat ik normaal koop maar vond hem al heel lang leuk en nu in de sale dus hoop dat ik hem ga dragen.

52 likes

Dat gaat niet lukken, is mijn wekelijkse zen momentje :pray:t3:

1 like

Er was een forummer die deze schoenen had gekocht, meen ik mij te herinneren. Hoe vallen deze?

13 likes