Show je laatste aankopen #10

Van Costes. Uit de sale!

4 likes

24 likes

shoplog vanaf de herfst!

27 likes

Waar is die schommelstoel van? Zo leuk!

1 like

van sklum!

4 likes

Eindelijk mn “kerstpakket” ingewisseld voor een cadeaubon en een draadloze koptelefoon besteld

21 likes

Jurk van Deiji Studios

23 likes

image
ook van m’n kerstpakket :heart: 170cm :heart:

:smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Tip ook voor de dagboekposters :smiling_face_with_three_hearts: 6 euri bij Flying Tiger

27 likes

Ik heb gisteren deze gekocht en het is nu al de aankoop van de winter. Wij hebben vloerverwarming beneden en boven, allemaal op één thermostaat. Alleen beneden is het allemaal veel beter geïsoleerd en is het vaak al snel een aangename 20/20,5 graden, terwijl het dan boven 16 of 17 graden is en dus blijft, omdat de verwarming dan niet verder verwarmt. Onze werkplekken zijn boven en dat vind ik echt te koud om acht uur in stil te zitten. Dus ik bedacht me dan maar zo’n kleine verwarming te kopen.

Nou dit ding is echt geweldig, hij is echt mini en weegt niks, maar er komt zoveel warmte af. Echt heerlijk om de kamer even voor te verwarmen. En dat voor 30 euro (elektriciteitskosten wil ik even niet aan denken). Volgens mij is het ook een gewone ventilator maar kan me niet voorstellen dat dat veel doet.

8 likes

Je kunt vaak bij de aansluiting van de vloerverwarming iets omzetten waardoor hij boven gaat verwarmen ipv beneden. Wij hebben hetzelfde probleem.

1 like

31 likes

Vloerkleed

78 likes

Wat een mooie moccamaster!

7 likes

Odd Muse jurkje. Cadeautje aan mijzelf. Hopen dat het past

32 likes

Waarom staat Art Rooijakkers op de voorkant van dat boek

8 likes

Nou je het zegt

5 likes

Zelfs je sjaals en mutsen pasten niet meer

31 likes

Van Bobbies, al een tijdje op het oog en nu in de sale.

49 likes

Draag vanaf nu nog alleen comfy schoenen

21 likes