Die bruine schoenen zijn leuk, waar heb je deze vandaan?
Ze zijn van yume yume!
Verslijten ze dan heel snel of heb je er nu heel veel? Serieuze vraag
Ik heb er nu een paar, maar in verschillende maten (sommige te groot en niet meer te dragen). En ze slijten niet echt als in scheuren oid maar gaan wel pillen en dan vind ik ze wel echt minder mooi.
Hey ik heb ze nu binnen. En het zit heel fijn. Heb er nog niet in gesport maar ze voelen hetzelfde als mn h&m move setje.
Ik had ook een nieuw paar besteld maar dat is ineens ander materiaal? Niet zo blij mee… ben benieuwd of jij dat ook hebt. Ik had via Zalando besteld
Oh balen joh, ik zou deze versie inderdaad niet nog een keer kopen
Ja is al best een tijd dan dat de stof veranderd is! Minder zacht inderdaad… althans de aligns. Maar vind ze nog steeds fijner dan alle andere sport leggings
Huskee cup voor mijn to go koffietjes en kantoordagen. Twijfel alleen wel of ik niet beter een slag kleiner had kunnen halen.
Hahaha sorry maar ik dacht waarom heb je een urn gekocht
Multifunctioneel, zal het aan mijn familie doorgeven.
Ligt eraan of hij onder het koffieapparaat past. Ik heb de kleinere en die past niet zo lekker onder ons espressoapparaat namelijk.
Op kantoor moet het geen probleem zijn! Ik weet niet hoe het op het station zit?
Edit:
Wil hem niet thuis al vullen omdat ik met het ov reis.
Als je koffiemok te groot is op het station, vullen ze een klein koffiekannetje en gieten ze het over!
Baby’s first boormachine! Voel me helemaal het vrouwtje, benieuwd of dat morgen nog zo is. Eindelijk al mijn muurruimte benutten en mijn mooie gietijzeren pannen ophangen! Echt zin in en sorry alvast voor de spam in het klustopic
postzegels ik vind het altijd leuk om af te wisselen en het is zelfs ietsje goedkoper dan nieuwe kopen!