Show je laatste aankopen #10

Dit model weet ik niet maar ik heb meer schoenen van dit merk en die vallen normaal voor Franse maten vind ik, hetzelfde als Isabel Marant! Dus ietsje kleiner maar geen hele maat.

3 likes

Ik heb meestal 36/37 dus dan is het wel wijsheid om sws 37 te nemen dus. Heb nul verstand van franse merken hoor. Koop echt amper merk dingen. Maar vind deze schoenen zo mooi haha.

4 likes

Ja ik zou dan idd 37 gokken (of allebei bestellen en eentje terugsturen). Hopelijk heeft de forummer met deze schoenen nog tips over dit model specifiek!

3 likes

Sandro

15 likes

Gekocht :heart_eyes:

22 likes

11 likes

Het is nu ijskoud maar alvast voor de zomer. Ik laat me niet meer pakken door hete zweetnachten.

19 likes

Ik ben helemaal afgeleid door die ingeplakte hand

7 likes

11 likes

Waar is dat onderste topje van?

1 like

Van Costes. Uit de sale!

4 likes

24 likes

shoplog vanaf de herfst!

27 likes

Waar is die schommelstoel van? Zo leuk!

1 like

van sklum!

4 likes

Eindelijk mn “kerstpakket” ingewisseld voor een cadeaubon en een draadloze koptelefoon besteld

21 likes

Jurk van Deiji Studios

23 likes

image
ook van m’n kerstpakket :heart: 170cm :heart:

:smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Tip ook voor de dagboekposters :smiling_face_with_three_hearts: 6 euri bij Flying Tiger

27 likes

Ik heb gisteren deze gekocht en het is nu al de aankoop van de winter. Wij hebben vloerverwarming beneden en boven, allemaal op één thermostaat. Alleen beneden is het allemaal veel beter geïsoleerd en is het vaak al snel een aangename 20/20,5 graden, terwijl het dan boven 16 of 17 graden is en dus blijft, omdat de verwarming dan niet verder verwarmt. Onze werkplekken zijn boven en dat vind ik echt te koud om acht uur in stil te zitten. Dus ik bedacht me dan maar zo’n kleine verwarming te kopen.

Nou dit ding is echt geweldig, hij is echt mini en weegt niks, maar er komt zoveel warmte af. Echt heerlijk om de kamer even voor te verwarmen. En dat voor 30 euro (elektriciteitskosten wil ik even niet aan denken). Volgens mij is het ook een gewone ventilator maar kan me niet voorstellen dat dat veel doet.

8 likes