Show je laatste aankopen #10

Nee?
Nu wel.

4 likes

Die fontein is echt top! Ik heb hem ook, echt fijn hoe makkelijk hij schoon te houden is.

5 likes

Die fles. Die moet ik hebben! Waar heb je ‘m nog gevonden?

4 likes

De site die ik linkte -weggehaald want uitverkocht- zegt dat het dus van chilly’s is, emma bridgewater collectie.

2 likes

Yes, chilly’s inderdaad. Super mooi en heel fijn in gebruik. Water blijft er echt mega lang lekker koud in en lekt niet, dus top voor in je werktas.

4 likes

Ja dat weet ik maar ik kan hem online nergens meer vinden want overal uitverkocht, vandaar mijn vraag aan @Foucher

4 likes

Baggu x Sandy Liang Mini Bow Bag

Tweedehands gevonden maar met kaartjes er nog aan :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Ik kon hem een paar dagen geleden nog via Bol bestellen, maar zie dat ie inderdaad niet meer beschikbaar is. :grimacing:

2 likes

Looooovvvveee it!

3 likes

Ooh sorry! Dan had ik het verkeerd gelezen.

4 likes

Rib uit mijn lijf, hopelijk passen ze niet of vallen ze tegen

29 likes

1460 pascal bex pisa.
Had dit veel eerder moeten doen. Die zool loopt echt nog 10x beter dan de gewone zool.

14 likes

M’n eerste haarband sinds een jaar of 25 :face_holding_back_tears:

En naar de Koreaanse skincarewinkel geweest:

cleansing oil, echt heel fijn deze

image

29 likes

Ik heb juist spullen voor de winter nodig, maar nu heb ik toch alvast een lente/zomerjurk gekocht van Reformation. Ik heb vorig jaar een soort gelijke jurk gekocht maar dan zonder mouwen en in het wit en ik heb die zo ontzettend vaak gedragen (ook super dik, niet doorschijnende linnen). Dus wat afwisseling is fijn

57 likes

Oh die gaat je zo goed staan!

5 likes

Die haarband is echt fantastisch!

3 likes

Hij is eigenlijk voor kinderen :shushing_face:

5 likes

Nawh, dank je! En ik hoop het haha

4 likes

Ik had nog geen waterkoker en wilde eentje met temperatuurregeling.

In het verleden heb ik een menstruatiecup gebruikt, maar ik was daar niet echt tevreden over en sinds ik weer een spiraal heb laten zetten, durfde ik het ook niet meer te gebruiken :smiling_face_with_tear: Hopelijk bevalt me een menstruatiedisc beter!

Wasbare wattenschijfjes van biologisch katoen.

31 likes

Ik vind een disc zoveel fijner dan een cup! Hopelijkt bevalt het jou ook.

5 likes