Je houdt je naam wel eer aan
Bij een disc is er geen vacuüm
Hahaha, jazeker! Al was het niet bewust met de menstruatiedisc, want die leek voor mij het meest geschikt door de inkeping en het kleinere formaat.
@Sedana Ik zal je laten weten hoe het bevalt als ik het binnen heb En bij een disc wordt inderdaad geen vacuüm gecreëerd.
Oo wat goed! Ga me er ook eens over inlezen. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!
Dit concert staat echt in mijn top 3 van concerten. Veel plezier.
Je kan goed eten en drinken in de concertzaal, best betaalbaar ook.
Het is zo tof! Echt heel erg leuk
Poster stond al lang op mijn wenslijst en nu vond ik ergens nog een tegoedkaart dus alleen 5 euro verzendkosten betaald voor 50x70 cm!
En, hoe is ie?
Ik kwam ook hier om dat te vragen! Zit er steeds naar te kijken omdat ik de tas zo leuk en mooi vindt. Welke kleur vind jij het mooist?
Krijg jij hier ook zulke agressieve insta marketing van? Ik had hem bekeken door de post van @babushkababy want inderdaad mooi en praktisch (denk ik?), maar nu boren ze hem me zo door de neus dat ik er opstandig van word.
Edit: door de neus boren? Nog ff wakker worden
En @ZusjevanJoost
Ik heb hem binnen en hij is mooi! Hij valt iets kleiner uit dan ik van tevoren had gedacht, en de hengsels hadden wat mij betreft net ietsje langer mogen zijn voor als je hem gekruist draagt.
Een goede vriendin van me heeft er ook al langer eentje en die is best tevreden. De vulling in de hengsels gaat wel een beetje verplaatsen en moet je soms weer een beetje recht trekken. Hij heeft dus geen rits maar je kunt hem met een koortje wel echt dichttrekken.
Het aanpassen naar rugtas gaat makkelijk.
Hij kan niet in de wasmachine, dat was voor mij een reden om geen witte of hele lichte te kopen. Verder zijn de recensies best accuraat.
Klinkt goed! Ik las inderdaad dat de hengels aan de kleine kant zijn. Wel goede tip idd om geen hele lichte kleur te kopen.
@ZusjevanJoost ja veel haha! Lime, navy, blauw en sage vind ik het leukste. Jij?
Bedankt voor de review!
@Pastiche Ja hij komt wel vaak voorbij
@Desalnietteplus mooie kleuren! Ik vind oxide, denim, forrest green en vooral mooi.
Ik gok door de strot geduwd haha
Ja, zag ik, vandaar de edit dat ik nog wakker moest worden