Show je laatste aankopen #10

Summer Fridays, bij SpaceNK.

8 likes

Staat ook op mijn wishlist! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit :star_struck:

4 likes

Jaa ik pas ze ook goed. Maat 36. Ze lopen heerlijk.

5 likes

De jurk, de open stukken lopen helemaal door op de rug.

9 likes

Het geurtje is zo lekker hè maar ze doen echt niets voor mijn lippen :weary:

Ik wilde eigenlijk alleen die mascara en dreamcoat, maar dat oogschaduw palette was 70% afgeprijsd en kostte nu maar €14. Is de queen tarzi grl power.

9 likes

Yesyesyesss

18 likes

&Other Stories

Kleur nummer vier, dus kwartet. :tipping_hand_woman:t3:

22 likes

Saint Laurent Loulou :white_heart: :black_heart:

32 likes

Demeyere Multiline 7
32 cm

Heel benieuwd want ik ben de anti-aanbak gewend maar die gooi ik in de vaatwasser en op elkaar en zijn telkens na 3 jaar ofzo al op. Met de kinderen geen fijn idee dat die anti aanbak telkens los laat etc.

29 likes

Ik ben echt bang dat ik hierin alles ga laten aanbranden maar ik wil eigenlijk ook van de anti-aanbaklaag af. Ik ben heel benieuwd of dit bevalt! Misschien dat ik beter eerst keramisch als tussenstap kan proberen.

5 likes

Jaa ben ik ook bang voor, zit allemaal filmpjes te kijken op youtube, met die druppel test en dat je geduld moet hebben zodra het product op temperatuur is dat de eiwitten dan loslaten en het niet meer plakt enzo.
Maar zoiets is eigenlijk gewoon uitproberen.
Biecht: Als het niet bevalt wil ik hem goed schoonmaken en retourneren. Anders vind ik het echt zonde van de rib uit mijn lijf.

8 likes

Alvast inkopen voor de lente. Schoenen van Aeyde. Had vandaag de zilveren schoenen aan, al was dat niet de beste beslissing met dit weer, maar ze zitten zo ontzettend comfortabel en zacht

30 likes

Kleine update voor wie geïnteresseerd is:

Werd na de eerste nacht al zonder verstopte neus wakker, dat is denk ik al meer dan vijf jaar niet meer gebeurd. Ook hoofdpijn zo goed als weg. Echt ongekend blij mee. De lucht voelt zo fris aan dat m’n vriend vroeg of ik zeker wist dat het niet ook een airco is. Echt nu al beste aankoop van 2024. Wel nadeel: lichtjes op het bedieningspaneel zijn FEL en gaan niet uit, ook in de slaapstand niet helemaal 🫠 en ik had me op de een of andere manier ook ff verkeken op het gigantisch logo op de voorkant :joy::joy::joy: Maar goed, das om te draaien natuurlijk. Aanradert in ieder geval.

Samenvatting

29 likes

En @Zonnestraaltje Het is ook wel een beetje wennen en oefenen hoor om aanbakken te voorkomen. Eerste paar keer gebruik je waarschijnlijk toch nog te weinig olie/boter, of wil je te snel. Maar in mijn ervaring gaat dat snel beter. Wij hebben inmiddels ook een rvs wok en eigenlijk gaat het in de koekenpan nooit meer mis, in de wok met sauzen met veel suiker nog wel eens

6 likes

Deze kan ook gewoon in de vaatwasser. Maar het is echt heel fijn. Wat wel belangrijk is, om zonder vet de pan eerst goed heet te laten worden. Doe even de waterdruppeltest: druppeltje in de pan en die moet door de pan gaan rennen en niet bubbeltjes geven. Dan pas olie of boter erin en de temperatuur temperen. Iets meer vet dan je gewend bent met een anti-aanbak. Enjoy!

6 likes

Ja denk wel dat mensen het als veel geluid kunnen beschouwen. Ik hou van alles wat lijkt op white noise dus heb er zelf geen enkele last van. En tussen de 8-12 maanden, hij gaat schijnbaar een melding geven als het nodig is het filter te vervangen dus ben benieuwd :sunglasses:

5 likes

Als ik m’n hand bij de lucht reiniger hou, komt er idd ook wel wat koude lucht uit maar denk niet dat het in de zomer veel zal helpen

6 likes

Jaaaa dat is precies wat ik ook zei inderdaad! Maar het voelt gewoon zo heeeeerlak fris dus snap de gedachte zeker :heart_eyes:

6 likes

Ik heb de laatste tijd veel vinyl gekocht
image image

image

image

^ Dit allemaal tweedehands, die van Donna Summer was zelfs een kringloopvondst voor 4 euro!!!

En deze nieuw:

Ik wil eigenlijk ook nog het album van the Last Dinner Party kopen en dan ben ik wel weer even klaar

37 likes