Show je laatste aankopen #10

@Zonnestraaltje wij zijn begonnen met het vervangen van onze pannen door deze IKEA serie:

En maar goed ook want de eerste hebben we krom laten trekken door verkeerd gebruikt maar nu werken ze als een zonnetje
misschien een idee om eerst met zoiets te ‘oefenen’ voor je er echt geld tegenaan gaat gooien

5 likes

Ik vind gietijzer wel heel anders werken dan rvs! Maar rvs kun je ook bij de IKEA kopen.

6 likes

Worden die grepen niet bloedheet?

3 likes

mwoa wel warmer maar niet dat je ze niet kan vasthouden tenzij je iets urenlang aan het stoven bent ofzo
en natuurlijk wel als de pan in de oven staat maar bij gewoon koken niet
al moet ik wel zeggen ik niet degene ben die thuis kookt en mijn ervaring beperkt is tot het bakken van een ei

2 likes

Ik vind die ook fijn, maar deze nog fijner omdat ie veel en veel lichter is.

5 likes

Dat is fijn!

Gekke vraag: maar ventileer je wel in huis?

Als ik met het raam dicht slaap, heb ik ook altijd verkoudheid en hoofdpijn. Dus raam blijft bij ons altijd open.

Ja dit, of mechanische afzuiging in huis (wtw bijv). Dat was hier echt funest. Zodra dat ding aan stond, werden we ziek ondanks het professioneel laten reinigen.

2 likes

Yes :slight_smile:

6 likes

Heb je toevallig ook een droog huis?

21 likes

Blouse van Lanius

12 likes

Ja! heb ze ook net gekocht haha

5 likes

Ik ben zo benieuwd! Ik heb er ondertussen al een miljoen (overdreven) gekocht en getest en de enige die écht werkt is mijn “saaie” Aquafor. Die gebruik ik 's nachts!

1 like

Ik ga nu misschien een hele domme vraag stellen maar is de eucerin aquaphor nou dezelfde als die wordt gehyped in amerika?

3 likes

Leuke gekleurde lampjes

48 likes

Waar zijn de lampjes van

4 likes

Gewoon van Xenos! Heb ze nog niet in t echt gezien dus geen idee of t wat is verder maar dat gaat blijken :grin::grin:

4 likes

Omg! Ik wil dit hahaha
Had nu een marmeren voetje bij de Karwei gehaald maar vind deze leuker :grimacing: thnx

7 likes

Met wtw werd je ziek bedoel je? Of zonder? Ik heb dat namelijk ook maar heb nu de neiging om het meteen uit te zetten.

2 likes

@Solee ik wilde deze lampjes ook kopen en was naar de winkel geweest, maar het is helemaal niks hoor, heb het niet gekocht. Er zit geen lamp in, maar een soort “draadje” met lichtpunten. Weet even niet hoe ik dat moet noemen. Op batterij in ieder geval dus volgens mij geeft het heel weinig licht. Die met het geblokte voetje bedoel ik trouwens

3 likes