Show je laatste aankopen #10

Deze sportbeha met een gewone sluiting achter en zo betaalbaar. Heb gelijk lila en zwart gehaald want zit zo lekker! Wel voor trainen Vierdaagse, geen heavy sportschool dingen haha. Zeeman trouwens!

25 likes

Zomerse kleding van H&M en Vero Moda

19 likes

Topje voor de zomer van Jacquemus.

24 likes

Zomerjurkje van Sissy Boy:

En Sezane via Vinted:

En deze converse gympen die lopen als wolkjes:

15 likes

Oké ik ben overtuigd, ik ga ze ook uitproberen! Thanks! Drukken die ringetjes trouwens niet ongemakkelijk in je oor als je op je zij ligt?

1 like

Nee juist niet! Omdat ze echt plat in je oor zitten ligt het echt veel comfortabeler dan die schuimdingen die uit je oor steken.

3 likes

10 likes

Speciaal voor mn coldbrew! Voor totaal 23 euro incl verzendkosten bij de Lidl :ok_hand:t2:

9 likes

Blouse Sezane

44 likes

Birkenstock tulum. Zulke warme voeten :hot_face:

31 likes

Ik heb ze ook sinds kort en ik kan er niet een hele nacht op liggen omdat het toch pijn gaat doen (heb de kleinste maat in), dus verschilt ook per persoon denk ik.

1 like

Het is al eerder door anderen gezegd maar laat bij een Schoonenberg of Beter Horen of whatever oordopjes op maat maken. Nooit meer gekloot en nooit meer zere oren omdat het niet goed past als je wil slapen. Het kost ongeveer €90 maar dan ben je voor jaren klaar en al die alternatieven steeds proberen is ook niet goedkoop… echt een van de beste aankopen die ik de laatste 5 jaar heb gedaan.

5 likes

Leuk! Dus nu wil ik deze. Zitten ze comfortabel?

5 likes

Oh dat weet ik nog niet! Ik was vandaag in de winkel maar hadden heel het model niet staan. Dus toen besteld! Ik hoop dat ze snel binnenkomen. Dan zal ik het laten weten!

3 likes

16 likes

Verjaardagscadeau aan mezelf ookal kan ik voorlopig maar 1 schoen aan :smiling_face_with_tear:

44 likes

En nog meer sokken, nu ben ik eindelijk volwassen. :wink:

11 likes

Loavies

18 likes

Ik heb happy place bijna uit. Fijne beach read contemporary.

3 likes

Leuk! Ik ben benieuwd. Heb Beach Read ook gelezen en Book Lovers. You and me on vacation heb ik ook klaarliggen.

3 likes