Shit nee wat jammer. Nou wil ik wel dat het weinig licht geeft (nachtlampje) maar moet wel iets doen natuurlijk haha. Misschien kan ik er zelf nog wat leuks van maken door er gewoon een normale fitting in te knutselen
Met!
Zover ik weet wel! Je hebt de grote tube voor je hele gezicht (maar die ruikt/smaakt wat medicinaal) en de SOS lip balm. Die gebruik ik. Geen smaak/geur.
Deze denim blouse van Ellastiek, in de kringloop gevonden met de tags er nog aan. Bloemetjesprint en groen❤️
Align legging Lululemon, super high rise
Ik ben korter dan het model, dus ik ga er vanuit dat de legging bij mij iets langer valt.
Die lengtes van het model kloppen meestal niet helaas. Ik zag pas een filmpje van een model en ze liet zien dat er foto’s van haar op meerdere websites stonden en er stond gewoon overal een andere random lengte??
Maar hopelijk vallen ze wel zoals je wilt!
Nieuwe schoenen voor crossfit. Ik heb altijd saai zwart of wit en nu dit. Word er helemaal vrolijk van.
Ja @stervis je kunt beter uitgaan van de binnenbeenlengte in inch die ze aangeven! Uit m’n hoofd is 28” hun standaard lange legging tot je enkels, en is 23” cropped (zoals op je plaatje). Maar ze hebben volgens mij alle maten daar tussen en daarboven en onder
is idd 23" of 53cm, ik heb het met een meetlat vergeleken met andere leggings thuis. Ik heb ook echt korte benen.
Wat een mooie. Hoe vallen deze (soort) schoenen van Nike? Ik heb bij Skechers altijd 42 terwijl ik bij ‘gewone’ schoenen echt een 43 moet hebben. Valt Nike ook ruim?
Mijn ervaring is dat ze eerder klein vallen
Nee ze vallen wel smal. Ik heb normaal 38,5 en moet deze in 39 hebben.
Spelletje